Notifications
Clear all

dålig

sarkasm:

tror hon menade att det var den bästa av de reservplatser hon har fått

ah...[blush] *trög*

ReplyQuote
Topic starter

ps. kom in på mitt tredjeval
fast kom på att jag ej borde gå den kursen pga kommer fejla.
får se! ds.

ReplyQuote

Är sjuk och sovit dåligt senaste veckorna, mått sådär...

ReplyQuote
KSENIA

DÅLIG SAK: BORDE SOVIT FÖR CA 1 TIMME SEDAN OM JAG SKA ORKA GÅ UPP DEN TIDEN JAG PLANERAT ATT GÅ UPP IMORGON[mad]

ReplyQuote

dålig sak:
I mitt speciella-skäl-brev skrev jag att jag blivit illa behandlad av skolledningen och skolans personal och att jag aldrig mer vill utsätta mig eller min familj för dem. Fick igår veta att rektorn (som jag i brevet skriver min sanning om) är den som ska besluta ekonomiska frågan kring min gymnasiegång. Trodde det var kommunen. Hon kommer säkert neka mig bara av personliga anledningar.

ReplyQuote

Jag har blåa skor:

kommer ej komma in på d kurser jag valt pga dålig

Jag har blåa skor:

kom in på mitt tredjeval

Jag har blåa skor:

fast kom på att jag ej borde gå den kursen pga kommer fejla

Varför skulle du fejla? Du trodde att du inte skulle komma in för att du var dålig, ändå kom du in på ditt tredjeval.

Nu tror du att du kommer fejla - själv finner jag det... inte särskilt sannolikt. Sluta tänka som du gör och just go for it istället[no-no]

[love]

ReplyQuote
Topic starter

Storchen84:

Varför skulle du fejla?

pga
http://www.edu.mah.se/KK139A/
och jag kan inte rita

vet ej vad jag tänkte när jag ansökte, hah [blush][sad]

så ströks de andra.. som jag kanske hade kunnat klara av (språk).

aja, kanske hittar ett jobb

ReplyQuote
Topic starter

jag är dum i huvudet [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]
godnatt

ReplyQuote

Jag har blåa skor:

jag kan inte rita

Du kan lära dig? Enda problemet är om du inte tycker att det är kul att rita. Då... kan det bli svårt.

Jag har blåa skor:

jag är dum i huvudet

Ähh lägg av[tired]

[love]

ReplyQuote
Topic starter

Storchen84:

Du kan lära dig? Enda problemet är om du inte tycker att det är kul att rita. Då... kan det bli svårt.

tycker att det är kul men har ej talang

Storchen84:

Ähh lägg av

är ju sant, smarta personer ansöker ej till kurser som de vet att de ej kommer klara av.

ReplyQuote

Jag har blåa skor:

Sämsta platsen: res 43 [blush]
bästa platsen: res 11

Det är ju jättebra platser. Tackade själv nyligen nej till ett program där de tog in typ 16 st, så oroa dig ej så mycket. Du kanske kommer in. [smile] Och om inte kan du ju bara söka om till våren då det brukar vara lägre konkurrens.

Jag sökte till juridik förra hösten men kom inte in. Var telefonförsäljare i ett halvår, sökte igen till våren, och nu till hösten ska jag börja termin 2. [smile]

Jag har blåa skor:

är ju sant, smarta personer ansöker ej till kurser som de vet att de ej kommer klara av.

Så där tänkte jag också angående juridiken. Låg bokstavligt talat sömnlös vissa nätter pga pluggstress och oro över att jag ej skulle kunna prestera. Men jag fick det betyg jag siktade på för termin 1 (och det var ej det lägsta betyget).

Om du lyckats bli antagen är du troligtvis helt kvalificerad för att klara av det. De sätter ju inte antagningsgränserna så lågt att de tar in folk som de inte tror på.

ReplyQuote

Dålig sak: Vädret sviker mig.
Dålig sak: Blev tvungen att säga hej då till en vän som varit hemma hos mig i tre dygn.
Dålig sak: Mina familj kommer hem imorgon, på gott och ont.

ReplyQuote

Jag har blåa skor:

tycker att det är kul men har ej talang

Det betyder inte att du inte klarar av det, bara att det tar längre tid för dig att bli riktigt bra. Men tycker du att det är kul så är det inga problem, jag hade kört på det om jag hade varit du. Allt finns ju på internet, så bara börja kolla upp "guider" till sånt du ska kunna rita[y]

Jag har blåa skor:

Nej, snarare tvärt om, smarta personer har även sådana kurser som reserv(er) - speciellt smart är det i det här fallet då du tycker att det är kul, men kanske inte är så bra på det än.

[love]

ReplyQuote

Jag har blåa skor:

pga
http://www.edu.mah.se/KK139A/
och jag kan inte rita

Men blaaaa, hörrö, checka:

"Kursen syfte är att ge grundläggande teoretiska och praktiska kunskaper i serieteckning och visuellt berättande."

Om de inte tar in ansökningar via arbetsprover förväntar de sig nog knappast att ni är proffs eller så. Kom igen, det här är en grundkurs. Den låter ju askul dessutom.

ReplyQuote

Blivande_japan:

vad är bäst med den..?

sarkasm:

tror hon menade att det var den bästa av de reservplatser hon har fått

HAHAHAHAHAHAHAHA [love]

ReplyQuote