jag har fått bara g en del ämnen och det skäms jag för det är inget bra.
men fått vg i de flesta och en del mvg och de får jag utan att anstränga mig.
jag känner inte att jag kommer behöva mer högre betyg eller behöver bevisa något så kommer inte plugga mer
jag känner att det är något speciellt som jag ska göra i livet och att jag inte kommer behöva betygen bättre än så..
trhgvb:
jag känner att det är något speciellt som jag ska göra i livet och att jag inte kommer behöva betygen bättre än så..
Då spelar set ju ingen roll?
ska jag bara strunta i att försöka få bra betyg i dom här ämnena då
Tigerdrottningen:
Då spelar set ju ingen roll?
nej jag vet och känner mig väldigt trygg i migsj så att jag inte behöver betygen för att få bekräftelse
Det beror ju på vad du har för plan. Behöver du inte högre betyg för att kunna göra det du vill så behöver du ju inte plugga upp dom. Dock kan det ju ändå vara bra att ligga i "överkant" om du kommer på andra tankar och gör en ny framtidsplan
Tigerdrottningen:
Det beror ju på vad du har för plan. Behöver du inte högre betyg för att kunna göra det du vill så behöver du ju inte plugga upp dom. Dock kan det ju ändå vara bra att ligga i "överkant" om du kommer på andra tankar och gör en ny framtidsplan
har inte någon plan, dock så vill jag bli av med den killen som alla är kär i för tycker han är falsk
kan ta bort mina trådar