Mary K:
Skojade ju bara, jag är trött och sitter och gör skyltar och ska upp halv sju imorgon. Ja, hade inte något med saken att göra
Jaa.. inte överdriva
Men det var ju inte kul, hon sa faktiskt att jag kunde flytta mig, men jag vågade inte riktigt, för han låg typ på min axel
Halv sju på en lördag? Driver du? Skyltar är ju ganska roligt att göra, eller det beror väl förstås på vad man ska dem till
Åhh, lät du ett danskt fyllo sova på dina axel, det är vad jag kallar kärlek Din mamma såg det också
Ending Jon:
Halv sju på en lördag? Driver du? Skyltar är ju ganska roligt att göra, eller det beror väl förstås på vad man ska dem till
Åhh, lät du ett danskt fyllo sova på dina axel, det är vad jag kallar kärlek Din mamma såg det också
Nej, Jag driver inte, men hade gärna gjort Inte skyltar där det står köp fika blablabla
Det var inte kärlek, han behövde kanske bara sova.. jag flyttade faktiskt mig efter ett tag Mamma skrattade ju bara
Mary K:
Nej, Jag driver inte, men hade gärna gjort Inte skyltar där det står köp fika blablabla
Det var inte kärlek, han behövde kanske bara sova.. jag flyttade faktiskt mig efter ett tag Mamma skrattade ju bara
HAHA nä inte såna skyltar XD Trodde det var något intressant ju
Nu ska du inte tro för lite om hans intentioner Hon skrattade säkert av förtvivlan pga ditt val av man Men om du flyttade dig så var det nog inte kärlek ändå, du krossade säkert hans hjärta
Ending Jon:
HAHA nä inte såna skyltar XD Trodde det var något intressant ju
Nu ska du inte tro för lite om hans intentioner Hon skrattade säkert av förtvivlan pga ditt val av man Men om du flyttade dig så var det nog inte kärlek ändå, du krossade säkert hans hjärta
Inte intressanta skyltar, inte alls
Jag valde ju faktiskt bort honom till slut, han satte nog sig bara brevid mig för att jag är så söt
Mary K:
Vad ska du göra i Danmark? Är ju jättetråkigt där
Hemlis, men kul ska jag ha:D eller har jag:D:D
Sovande:
Hemlis, men kul ska jag ha:D eller har jag:D:D
Varför är det en hemlis?
fistforfight:
Varför är det en hemlis?
Ja det är inte så konstigt
fistforfight:
Varför är det en hemlis?
Sovande:
Då kan du ju berätta för mig?
Har du börjat prostitutera dig? Kan du skicka en offert?
fistforfight:
Då kan du ju berätta för mig?
Har du börjat prostitutera dig? Kan du skicka en offert?
Shit hur kommer det sig att du alltid kommer på mina hemlisar?
Sovande:
Shit hur kommer det sig att du alltid kommer på mina hemlisar?
För jag är fenomenalt fucking awesome.
fistforfight:
För jag är fenomenalt fucking awesome.
Nä det är jag som är fucking awsome;)
Sovande:
Nä det är jag som är fucking awsome;)
And fucking funny!
fistforfight:
And fucking funny!
Awww i know;)
Tråden låst på grund av inaktivitet