Aviseringar
Rensa alla

Danmark:)

Mary K:

Skojade ju bara, jag är trött och sitter och gör skyltar och ska upp halv sju imorgon. Ja, hade inte något med saken att göra [crazy]
Jaa.. inte överdriva [no-no]
Men det var ju inte kul, hon sa faktiskt att jag kunde flytta mig, men jag vågade inte riktigt, för han låg typ på min axel [cry]

Halv sju på en lördag? Driver du? Skyltar är ju ganska roligt att göra, eller det beror väl förstås på vad man ska dem till [crazy][crazy]
Åhh, lät du ett danskt fyllo sova på dina axel, det är vad jag kallar kärlek [love] [ops] Din mamma såg det också [bigsmile]

SvaraCitera

Ending Jon:

Halv sju på en lördag? Driver du? Skyltar är ju ganska roligt att göra, eller det beror väl förstås på vad man ska dem till [crazy][crazy]
Åhh, lät du ett danskt fyllo sova på dina axel, det är vad jag kallar kärlek [love] [ops] Din mamma såg det också [bigsmile]

Nej, Jag driver inte, men hade gärna gjort [sad] Inte skyltar där det står köp fika blablabla [n]
Det var inte kärlek, han behövde kanske bara sova.. jag flyttade faktiskt mig efter ett tag [wink] Mamma skrattade ju bara [crazy]

SvaraCitera

Mary K:

Nej, Jag driver inte, men hade gärna gjort [sad] Inte skyltar där det står köp fika blablabla [n]
Det var inte kärlek, han behövde kanske bara sova.. jag flyttade faktiskt mig efter ett tag [wink] Mamma skrattade ju bara [crazy]

HAHA nä inte såna skyltar XD Trodde det var något intressant ju [mad][crazy]
Nu ska du inte tro för lite om hans intentioner [no-no] Hon skrattade säkert av förtvivlan pga ditt val av man [wink][wink] Men om du flyttade dig så var det nog inte kärlek ändå, du krossade säkert hans hjärta [crazy]

SvaraCitera

Ending Jon:

HAHA nä inte såna skyltar XD Trodde det var något intressant ju [mad][crazy]
Nu ska du inte tro för lite om hans intentioner [no-no] Hon skrattade säkert av förtvivlan pga ditt val av man [wink][wink] Men om du flyttade dig så var det nog inte kärlek ändå, du krossade säkert hans hjärta [crazy]

Inte intressanta skyltar, inte alls [no-no]
Jag valde ju faktiskt bort honom till slut, han satte nog sig bara brevid mig för att jag är så söt [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mary K:

Vad ska du göra i Danmark? Är ju jättetråkigt där [sad]

Hemlis, men kul ska jag ha:D eller har jag:D:D

SvaraCitera

Sovande:

Hemlis, men kul ska jag ha:D eller har jag:D:D

Varför är det en hemlis? [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja det är inte så konstigt

SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

SvaraCitera

Sovande:

Då kan du ju berätta för mig? [cute]
Har du börjat prostitutera dig? Kan du skicka en offert? [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Då kan du ju berätta för mig? [cute]
Har du börjat prostitutera dig? Kan du skicka en offert? [cute]

Shit hur kommer det sig att du alltid kommer på mina hemlisar?

SvaraCitera

Sovande:

Shit hur kommer det sig att du alltid kommer på mina hemlisar?

För jag är fenomenalt fucking awesome.

SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

För jag är fenomenalt fucking awesome.

Nä det är jag som är fucking awsome;)

SvaraCitera

Sovande:

Nä det är jag som är fucking awsome;)

And fucking funny! [cheers][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare