Hej, jag är en 17 (snart 18) årig tjej som skulle vilja hitta någon att träna dans med, främst streetdance. Som dansgrupp eller bara öva någon gång i veckan då det är mitt största intresse. Har dansat några år men är inte direkt något proffs, men vill bli bättre. Hoppas hitta någon att kunna dela mitt intresse med. 🙂
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!
Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 😀 bara ha ett intresse!
Panemetsilvestris:
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!
Panemetsilvestris:
Aww, skulle verkligen vilja kunna streetdansa, gick i det när jag var 10-12 och det var skitkul. Om jag skulle varit mer erfaren skulle jag verkligen varit intresserad!Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 🙂 bara ha ett intresse!
Du behöver inte vara erfaren, är själv inte så erfaren 🙂 bara ha ett intresse!
Panemetsilvestris:
Men NEJEH såg nu att du hade taggat stockholm :(, bor vid fel kust
Emblallindh:
Hej, jag är en 17 (snart 18) årig tjej som skulle vilja hitta någon att träna dans med, främst streetdance. Som dansgrupp eller bara öva någon gång i veckan då det är mitt största intresse. Har dansat några år men är inte direkt något proffs, men vill bli bättre. Hoppas hitta någon att kunna dela mitt intresse med. 🙂
Jag är för gammal för sådant
Åh synd! 🙁
Panemetsilvestris:
Men NEJEH såg nu att du hade taggat stockholm :(, bor vid fel kust
Emblallindh:
Okej? Synd då..
Jag är yngre än dig men jag anser att jag vuxit ur den sportiga fasen i mitt liv