majkie2:
Jag hade dock inte rört personen oavsett hur ful den vore, förutsatt att det är en kvinna, annars hade jag blivit tokig.
Hade dock avfärdat personen med ett klart hot.
Nu kanske jag tänker såhär för att jag är tjej men. Ok det är fel att slåss och man ska undvika det. Men har man gjort sig förtjänt av en smäll eller i alla fall en lavett då kvittar det fasen om man blir slagen ev en tjej eller kille, det kvittar även om man själv är tjej eller kille. Åter igen, jag vill inte på något vis förespråka våld. Men en smäll klarar alla av.
majkie2:
Jag förstår det.
Men jag är verkligen inte likadan, utlämnar utan tvekan min kropp till någon som gillar den, förutsatt att även jag finner den andra personen attraktiv.
Kanske bara är jag som är lite annorlunda.
Nej, så tänker nog alla. Men i fallet som beskrevs så handlade det om en okänd människa och då är det nog inte så stor risk/chans att man bara ger sig hän.
majkie2:
Jag tänker lite så också, men jag hade tillåtit dem flesta att tafsa ändå. Jag har ändå kontrollen.
Även om det i stort sett aldrig händer en kille.
Okej. Men för en tjej kanske det är lite annurlunda eftersom man kanske inte känner att man har kontroll om de är en kille som tafsar eftersom dom ofta är större och starkare.
Jademyr:
Men en smäll klarar alla av.
Du vet dock inte hur den andra reagerar på det. Personen kanske blir rasande och hoppar på dig, eller flinar och går där ifrån och söker sedan upp dig igen tillsammans med ett par andra.
Eller tja, så funkar det här iallafall
Jademyr:
Men i fallet som beskrevs så handlade det om en okänd människa och då är det nog inte så stor risk/chans att man bara ger sig hän.
Jag skulle om personen skulle vara attraktiv iallafall.
Jademyr:
Men för en tjej kanske det är lite annurlunda eftersom man kanske inte känner att man har kontroll om de är en kille som tafsar eftersom dom ofta är större och starkare
Det har du rätt i.
Okej, jag hade också blivit förbannad om jag var kvinna. Hade känt mig underlägsen, och hade sett det som att killen trodde att han kunde göra vad han vill med mig pga det.
majkie2:
Du vet dock inte hur den andra reagerar på det. Personen kanske blir rasande och hoppar på dig, eller flinar och går där ifrån och söker sedan upp dig igen tillsammans med ett par andra.
Eller tja, så funkar det här iallafall
MYCKET SANT! Det tänkte jag inte på. Men hur det än blir så var det han/hon som började Fast det kommer varken jag eller den andra personen i fråga att tänka på då antar jag.
Jademyr:
Fast det kommer varken jag eller den andra personen i fråga att tänka på då antar jag.
Nej antagligen inte 🙂
Lite krångligt att göra det diskret
Tråden låst på grund av inaktivitet