dAtAbAsE eRrOoOoR
Har fått något annat konstigt fel idag. Kan inte surfa in via datorn alls.
det är på inget sätt acceptabelt över huvud taget. Men det är så det blir när man tvingas förlita sig på andras kunskap och välvilja.
Fel på sidan o lika mycket fel på en annan som sitter här och refreshar varje sida fem gånger bara för att komma in till ingenting.
hönzgoggel:
Fel på sidan o lika mycket fel på en annan som sitter här och refreshar varje sida fem gånger bara för att komma in till ingenting.
HAHAHAHA tänkte precis så... skulle det funka så skulle det ändå inte finnas nått o göra här egentligen=)
Får det här hela tiden:
"Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1339017728
Varnish"
Då sitter jag dum som jag är och uppdaterar 37 gånger och kommer in till ett stendött forum. Det här är inge kul längre.
El Guaje:
Då sitter jag dum som jag är och uppdaterar 37 gånger och kommer in till ett stendött forum. Det här är inge kul längre.
hahahahah båda uppdaterar så mkt så det blir dubbelpost =)
vissa får aldrig nog av den här sidan D:
Angelize:
hahahahah båda uppdaterar så mkt så det blir dubbelpost =)
Haha ja varför gör vi det här egentligen? Vore typiskt om man blev varnad för spam nu också!
I börja tyckte jag det där felmeddelandet var roligare än database error men nu börjar jag tröttna på det här. När det blev database error visste jag iaf hur jag skulle bete mig, nu har jag ingen aning.
Någon som vet om de arbetar på det? Känns ju itne som om något händer direkt...
Angelize:
HAHAHAHA tänkte precis så... skulle det funka så skulle det ändå inte finnas nått o göra här egentligen=)
Det är såhär man får valuta för semesterdagarna.
OF 5:
. Men det är så det blir när man tvingas förlita sig på andras kunskap och välvilja.
Inte fått nåt på en halvtimma, äree bra nu?
El Guaje:
a, äree bra nu?
nä
isola:
nä
Meh. Jag har inte stött på något än iaf men det kommer väl snart då.