Notifications
Clear all

Datum Spikat, 4-6 Jan hos mig!

Topic starter

I denna tråd vill jag att folk skriver upp sig, dom som vill komma och dom som kommer!

För att lättast nå mig om information så finns jag på: -hackign- eller -hacking-, adress till mig för dem som ev åker bil eller liknande lämnas ut per telefon. Vill inte skriva den i forumet, med tanke på alla attentat som varit.

Det vi borde göra hos mig är gå igenom regler, samla in åsikter och funderingar på forumet.
Kanske skriva lite förslag och skicka vidare som enad front till Alexander. Just nu försöker jag kolla om någon Administratör vill hänga på också, för det skulle vara trevligt och bra att lämna lite åsikter "face to face".

Absolut inte ska vi bara sitta och snacka om forumet, tycker det skulle vara dö kul att dra iväg och spela lite lazerdoom någon av dagarna. Sen på kvällen gå ut på krogen kanske, dricka någon öl eller bara sitta ute och snacka skit.

Jag spikade detta datum för att få lite struktur, om det är flera som inte kan komma då så kan detta självklart ändras.

Några har föreslagit Helgen 16-18 kom med åsikter.

// Thundercracker

Issen

Bara Violine kommer... stöt inc 😛

ReplyQuote
Topic starter

Jag kommer om inte tågkontrollanterna tar mig på vägen, då blir jag sen. [party]

ReplyQuote
Issen

Ändra datum så jag kan också, 16-18 är perfa, men inte 4-6 =) och helgen efter är jag i Berlin

ReplyQuote
Topic starter

16-18 skulle fungera för moí också!

ReplyQuote
Topic starter

16-18 funkar fint 🙂

ReplyQuote
Topic starter

Har nu fått reda på att jag börjar skolan den 12:e, så det är tveksamt om jag kan komma 16-18. Annars får ni ha så roligt (och nyttigt) utan mig!

ReplyQuote
Topic starter

Okej, vad vill ni ha nu då? Vad ska vi spika, så vi vet. SÅ jag kan planera hur jag ska leva mitt liv också. Ska vi ta den 16-18 istället? Säg hur ni planerar nu! God damnit! [cool]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote