Pickaboo:
är du en sån sex addict nu?
men tänker på sex onödigt ofta. reagerar nästan inte när jag ser en naken människa
forsoket:
Jag hade totalsågat hela skolväsendet på ett så övertygande sätt att den som läser det hela kommer sjunka igenom stolen av skam om personen ifråga är en del av det.
Jag är också duktig på att förminska människor. Så, vad ska jag skriva om?
en kvinnlig kafka:
men tänker på sex onödigt ofta. reagerar nästan inte när jag ser en naken människa
man blir ju lite besviken och slak när man upptäcker att de flesta tjejer inte ber om att bli deepthroatad
Pickaboo:
man blir ju lite besviken och slak när man upptäcker att de flesta tjejer inte ber om att bli deepthroatad
en kvinnlig kafka:
Jag är också duktig på att förminska människor. Så, vad ska jag skriva om?
Läs och bli inspirerad:
Skolan har en chans att förgylla hela generationer, att skapa en perfekt värld.
Men vi blir inte förgyllda, vi blir spyfärdiga, sönderstressade, mobbade, deprimerade, självmordsbenägna och i bästa fall; fulla av meningslös kunskap som vi ändå har glömt om några år.
För ja, den är till 90% meningslös, den gör ingen nytta varken privat eller i arbetslivet.
Och så vidare...
Vi börjar som lyckliga barn, oskyldiga, fria, fulla av hopp och potential. Sedan döms vi... vi straffas, till decennium av fångenskap.
Vi lär oss skit och matas med skit, tills vi tycker att livet är skit. Vi bryts ner, sakta, inhumant, vi förlorar vår ungdom. Och när allt äntligen är över så kastat vi ut i arbetslöshet.
För all vår förlorade tid, allt lidande, alla tårar, allt slit - det var till ingen nytta.
Vi kommer inte att ha blivit något någon vill ha, vi kommer bara att ha blivit lurade, förnedrade, svikna...
Kära bröder och systrar... en dag måste vi sätta stopp för det här... vi måste säga ifrån!
Om denna historiska, nödvändiga dag är idag... ställ dig så upp! Gör mig sällskap, låt oss kämpa tillsammans för en bättre värld, för ett värdigt liv!
(Applåder hörs, 1 ställer sig upp... 5 ställer sig upp... hela klassen ställer sig upp.)
Skriv något liknande, starta en revolution! Jag kan vara din coach.
Aktuella händelser i sverige:
- Saab verkar äntligen gå under. Är det värt att lägga så mycket skattepengar på ett företag med uppenbara problem?
- AIK:s och andra fotbollsklackar förstör för många andra fotbollsintresserade genom att vara stökiga. Bör de förbjudas? Hur ska fotbollshuliganism hanteras?
- Den statsfinansierade vården. Fungerar den verkligen? Pengar har blivit en väldigt stark drivkraft och sjukvården blir mer och mer ineffektiv och kräver därmed mer pengar.
En uppmärksammad ändring är att sjukhus med många förstagångsbesök får mer pengar, mycket mer. Därmed finns det risk att de sjuka får vänta medan mindre sjuka som endast behöver ett besök får vård snabbt. Är detta en utveckling som speglar den vård som folket vill ha i Sverige?
- Skolk ska komma med i betygen. Bra / dåligt?