Geigerzähler:
Det går att träna bort kräkreflexer.
Fortfarande inte kul att se tjejerna när de ser ut som röda grisar som kvävs. Och jag tycker inte att det ser speciellt trevligt ut. 🙂
Johnie:
Deepthroat är fan äckligt. Jag gillar inte tortyrporr. Det är inte så fräscht att kolla på filmer när man hör tjejens spyreflexer och ser ut som en röd gris i ansiktet.
Delvis sant, tortyr kan aldrig vara kul att se, MEN om det skulle vara råka så att tjejerna tex inte lider och tycker det är kul och mottagaren gilla'rt så kan man väl inte klaga 😛
Fast vem som gör porr njuter egentligen, tror inte det iaf..
Jellybeans:
Jag skulle ta Freddie Mercury med AIDS och allt om jag levde då och fick chansen, men det är en annan grej.
Precis, han skulle liksom förtjäna en natt med mig xD
lostmind:
Ja menar man har ju kräkreflexer i halsen
Ett sätt är när du duschar, du böjer helt upp huvudet och tar in vatten i med öppen mun och gör om processen om och om igen. Annars finns möjligheten att öva med en jätte mjuk dildo. Sanningen är att det inte finns något enkelt sätt förutom piller. Lycka till!
stå på knä framför killen som står upp, böj huvudet uppåt, var jävligt kåt, gapa stoooort, ta ett djupt andetag och tryck ner den i halsen. går jättebra för mig 🙂
Det funkar lättare om du ligger från andra hållet, alltså med kroppen mot hans huvud, ungefär som en 69a fast brevid. För mig känns det i a f som om halsen öppnar sig mer! Annars om du vill ligga nedanför honom, ligg högre så kuken är nedanför dig
Tråden låst på grund av inaktivitet