Nu är de såhär, jag ska åka bort snart. Jag ska träffa min kille dagen innan, säga hejdå osv. Det vore otroligt kul att hitta på något den dagen, något speciellt som vi inte gjort innan (dock har vi bara varit tillsammans i 2 månader så vi hat la inte gjort så hemskt mycket). Vi har aldirg haft en "dejt", något jag gärna skulle ha. Kan jag få lite tips och idéer på vad jag kan bjuda med han på eller föreslå? Hur ska jag gå till väga? detta är mitt första förhållanden så har inte så myclet erfarenhet om hur man kan göra osv.
vi kan gå på dejt
utmana han på tetris det är romantiskt
Bowling eller nåt sånt
Tkr det e mysigt att dra in till stan tidigt en dag, utan några konkreta planer på vad man ska göra förutom att man ska göra allt man vela provat eller blir sugen på att prova när man kommit in. Fika typ fem gånger o lunch o middag o ba hänga i nå park.. köpa allt man tkr om. gå förbi nå laserdome ställe.."OMG VI KÖR DE?" o så kör man ba , bowling, bio .. typ allt man ser
tkr sånt e nice om man int ska se varandra på länge?
fast ba gjort de en gång 🙁 men de va fett nice o bra
Om det finns en fin park så föreslår jag att sätta sig i den och mysa och prata. Annars middag på fin restaurang.