Aviseringar
Rensa alla

Demonstration den 21:a Maj i Göteborg mot moskébygge

acadi

Bör inte vänstern ocksü delta i demonstrationen? Ni är ju de starkaste motstandarna mot religion. Det blir bara sa himla fel när ni demonstrerar emot en anti mosk´e demo.

Jag kommer inte delta. Självförsvarskaren är inte en seriös organisation i mina ögon och den vilar pa en mycket tvivelaktig ideologisk grund. Manga av deras medlemmar hyllar sionismen och USA, de som jag ser som vara stösta motstandare.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kalla det vid sitt rätta namn, or whatever.

Reagerade bara på att Försvarskåren Sveriges Självsförsvar förkortar sitt namn till SS. [sad] Dom som kan sin historia vet säkert vad Hitler, nazismen o SS stod för. [sad] [sad]

krasch:

Är det ditt argument?

Tråden handlar om demonstration mot ett moskébygge i Gbg o jag kommenterar med att vi INTE SKA HA NÅGRA MOSKÈER I SVERIGE. Helt rätt. Eller lite bättre uttryckt... vi borde varken ha några muslimer i Sverige o följaktligen heller inte några moskéer. Sverige är i första hand ett kristet land. Sedan om vi ska ha kristna kyrkor i Sverige får de kristna i Sverige avgöra.

Issen:

Tycker det är jävligt bra ja. Jag har mer problem med dom som hymlar om att dom är rasister.

Om Försvarskåren Sveriges Självsförsvar är rasister har jag i sig ingen uppfattning om. Däremot är det betydligt viktigare att påpeka att man inte är rasist bara för att man kritiserar islam. Rasism står för att man särskiljer vissa folkgrupper o anser att vissa folkgrupper är bättre än någon annan just på grund av deras härkomst bl annat. Islam är en sektliknande religion vars sektmedlemmar finns spridda över hela vår värld så därför kan det aldrig någonsin kallas "hets mot folkgrupp". [bigsmile] ... [badgrin]

Issen:

Jag tycker deras åsikter är skit men jag respekterar dom i alla fall om dom bara var ärliga med dom.

Har ingen som helst erfarenhet eller kunskap om dom utan jag stödjer bara kampen mot moskéer i Sverige. På samma sätt som jag stödjer kampen mot muslimer o terrorister.

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Sverige är i första hand ett kristet land.

Pwetty much sekulariserat så vem fan bryr sig?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag eller kommer halva flashback delta också? [confused]

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Pwetty much sekulariserat så vem fan bryr sig?

Än så länge av Sveriges ca 10 miljoner invånare så är muslimerna i minoritet. [love] [love] [love] [love] [love] [love] Det är i vart fall en tröst. [bigsmile]

Bajwa:

Är det bara jag eller kommer halva flashback delta också? [confused]

Halva FB? Jag hoppas att HELA SVERIGE MÖTER UPP. [smile] [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Än så länge av Sveriges ca 10 miljoner invånare så är muslimerna i minoritet. [love] [love] [love] [love] [love] [love] Det är i vart fall en tröst. [bigsmile]

Håller ej med dig.
Blir ledsen av sådana människor som du.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Håller ej med dig.
Blir ledsen av sådana människor som du.

Har aldrig haft som ambition att glädja alla i Sverige, även om det vore en dröm, men jag glädjer i vart fall alla som bekämpar islam o muslimer.

Usama bin Ladin kraschade ju in med en stor jumbojet eller vad det var för kärra i WTC. Kanske någon kristen fundamentalist kunde krascha in i en moské med ett litet sportflyg i varje fall. [badgrin]

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Har aldrig haft som ambition att glädja alla i Sverige

[rolleyes]
Yo, lets go defensive!

TheSpookyMan:

men jag glädjer i vart fall alla som bekämpar islam o muslimer.

Vikken tur hörru.

TheSpookyMan:

Usama bin Ladin kraschade ju in med en stor jumbojet eller vad det var för kärra i WTC. Kanske någon kristen fundamentalist kunde krascha in i en moské med ett litet sportflyg i varje fall. [badgrin]

Ah det var ju kul.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Vikken tur hörru.

Eller skicklighet?

krasch:

Ah det var ju kul.

Där ser man, nu har jag i vart fall gjort dig glad. Innerst inne har jag ett gott hjärta o älskar att glädja mina medmänniskor. [wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Eller skicklighet?

Nej

TheSpookyMan:

Innerst inne har jag ett gott hjärta o älskar att glädja mina medmänniskor. [wink]

Det goda hjärtat smutsas ner av rasism, så jag kan inte se det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Det goda hjärtat smutsas ner av rasism, så jag kan inte se det.

De som förespråkar total rasuppblandning är de verkliga rasisterna genom att med deras syn på mänskligheten där alla raser ska blandas med alla så kommer alla raser ha upphört inom mindre än 10 generationer. Då finns det bara en "världsras" där alla ser exakt likadana ut.

Jag förespråkar rasåtskillnad för att rädda jordens alla raser så att en skandinav ser ut som en skandinav, en neger ser ut som en neger, en kines ser ut som en kines, en indian ser ut som en indian, en eskimå ser ut som en eskimå osv osv osv...

SvaraCitera

join993:

sen så gillar jag också religionsfriheten vi har i Sverige. Det är en grundlag, en svensk tradition, något som våra "patrioter" i denna tråden borde tänka lite på.

Ja folk verkar glömma det. Jag ska nog titta förbi och fråga om dom är medvetna om att dom protesterar mot religionsfriheten.

Vad jag har hört har dom försökt resa denna moské sen början av 90-talet, måste ju suga för dom att det kommer massa stollar och protesterar när den är färdigbyggd.

Förövrigt är det en väldigt fin moské.

SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Då finns det bara en "världsras" där alla ser exakt likadana ut.

Herregud, världens sämsta argument.
Sluta trolla mig.

TheSpookyMan:

Jag förespråkar rasåtskillnad för att rädda jordens alla raser så att en skandinav ser ut som en skandinav, en neger ser ut som en neger, en kines ser ut som en kines, en indian ser ut som en indian, en eskimå ser ut som en eskimå osv osv osv...

Varför då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Casablanca:

Vad jag har hört har dom försökt resa denna moské sen början av 90-talet, måste ju suga för dom att det kommer massa stollar och protesterar när den är färdigbyggd.

Problemet är väl att Byggnadsnämnden i Gbg inte lyssnat på alla protester MOT bygget utan gett bifall till det. Troligen har det väl gått ända upp till toppen av kommunstyrelsen o ännu mer beklämmande att inte kommunbossarna lyssnar o tagit lärdom av protesterna o avslagit bygget. [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Herregud, världens sämsta argument.
Sluta trolla mig.

Studera lite genetik så förstår du säkert vad jag syftar på!

krasch:

Varför då?

Vadå...

krasch:

Varför då?

SvaraCitera