Mr Hands:
Inget jag märkte av.
Knulla djur är också gott
Mr Hands:
Märkte inget heller.
Klorofyl:
Märkte inget heller.
Trist.
Undra vilka högerfolk det var. Skulle vara jävligt roligt att veta.
Mr Hands:
HAHAHA, vafan? xD
Ofta folk protesterar mot att förbjuda djusex, sjukt ju.
CaithSith:
Vad får dig att tro att inga zoofiler kan bry sig om sina djur?
det är själva handlingen "sex" jag är emot
CaithSith:
Men det har du ju inga bevis för
alldeles för många iaf, klart det finns bevis eftersom många skadas eller dör av det.
Ska nog på en annan demonstration kl. 13.00 i Stockholm på lördag (fast samling Tekniska Högskolan).
Vet inte om nån skrivit detta innan men orkar inte läsa igenom alla sidor
Var det inte så att tidelag va olagligt men låg under samma balk som homosexualitet? så när dom tog bort förbudet på homosex så tog dom bort förbudet på tidelag. eller är detta något som jag bara fått för mig?
lifeisjustabubble:
alldeles för många iaf, klart det finns bevis eftersom många skadas eller dör av det.
Men det är ju redan olagligt eftersom djuret uppenbarligen tagit skada av det(samma sak som att säga "Det finns tjejer som våldtas, därför bör sex förbjudas").
The Careless Mind:
Var det inte så att tidelag va olagligt men låg under samma balk som homosexualitet? så när dom tog bort förbudet på homosex så tog dom bort förbudet på tidelag. eller är detta något som jag bara fått för mig?
tror faktiskt att det var så .. men det är ju sjukt att det ska hamna under samma balk. Det har ju absolut inget med varandra att göra
jag utgår ifrån att jag missade den
CaithSith:
Men det är ju redan olagligt eftersom djuret uppenbarligen tagit skada av det
men det är ju ingen som fälls för det, ett djur kan inte tala om vad det utsätts för. det kan en människa.
Det är synd om de personer som är så desperata efter sex att de sätter på t.ex sin katt
Anarkandi:
Eftersom människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull lär du aldrig stöta på ett djur som tar såna intiativ. Du får tyvärr klara dig utan
Fråga inte hur jag hittade hit, men du har så jävla FELFELFELFEL
Alla djur förutom människan har enbart sex för nöjes skull.
Tråden låst på grund av inaktivitet