Ska du dit och vad har du för förväntingar/tips/vadfansomhelst
skriv!!
Jag är rätt säker på att jag ska dit, aldrig varit på festival förut, nervöst.
dekadent:
aldrig varit på festival förut, nervöst.
hahahah,gulligt
Ska ej gå tror jag, om jag inte hittar roligt folk att gå med och det är riktigt bra musik. 🙁 Aldrig varit festivalmänniska. Men OM jag ska gå så hoppas jag att det inte slutar som för en bekant till mig senaste festivalen; nerdrogad, våldtagen och avklädd någonstans helt däckad. Fy!!!
Eh, förlåt. Var ej meningen att dra ner stämningen. Men jaja.
Zymbaline:
Men OM jag ska gå så hoppas jag att det inte slutar som för en bekant till mig senaste festivalen; nerdrogad, våldtagen och avklädd någonstans helt däckad. Fy!!!
blä...man får vara försiktig.
jag ska dit, mina förväntingar är höga och jag vet att dom blit uppfyllda. var där förra året och det var gött. mitt tips är, var glad och då måste jag få säga hej till dig
Zymbaline:
Men OM jag ska gå så hoppas jag att det inte slutar som för en bekant till mig senaste festivalen; nerdrogad, våldtagen och avklädd någonstans helt däckad. Fy!!!
Man får ta vara på sig. Om man tänker sig för är det ingen fara.
Zymbaline:
nerdrogad, våldtagen och avklädd någonstans helt däckad
men vad sägeruu!!?
det här är en fredlig och kärleksfull festival ju
tänkte säga, håll ihop! men, förra året tappade mina polare bort mig, dom var oroliga som fan och ringde massa. jag tänkte inte på att dom försökte få tag i mig och umgicks glatt med nån annan där borta. känner mig lite dum nu i efterhand som lät min polare vara så rädd, hehe...
tycker det är för stort där.
Artie:
tycker det är för stort där.
vart är det lagom?
vill på fler festivaler
eeeema:
vart är det lagom?
emmaboda!
Artie:
emmaboda!
man kanske borde ta sig dit också då, hehe
eeeema:
man kanske borde ta sig dit också då, hehe
aa gör det den är trevlig
det största pluset är att camping och festivalområde är sammanslaget, så man behöver inte gå värsta friskispromenaden för att se någon spelning.
Artie:
det största pluset är att camping och festivalområde är sammanslaget, så man behöver inte gå värsta friskispromenaden för att se någon spelning.
det låter skönt! ska du dit lr?
eeeema:
det låter skönt! ska du dit lr?
vet inte, har inte planerat något
men det vore skoj!
mina kompisar vill nog inte