Nu är det dags att gräva fram dina konstnärliga färdigheter, för i samarbete med Almanacksförlaget har du nu chansen att designa din egen almanacka och kamma hem en Sony Ericsson T700-mobil.
Om du vinner trycks din design strax efter skolstarten i en upplaga på 3000-4000 stycken, och du får självklart även ett eget exemplar.
Hur gör man?
För din design får du använda vilket program du vill, till exempel Illustrator och Photoshop, och du kan antingen göra en bild eller ett mönster. Formatet ska vara A6, alltså 105x148mm.
Filen bör skickas som högupplöst PDF till:
stefan.johansson@almanackor.se
Tävlingen pågår fram till den 1 september, och kort därefter utannonseras vinnaren.
Eventuella frågor kan tas i denna tråd.
Lycka till!
Jag vill ha en T1000
KamikazeTomten:
Jag vill ha en T1000
De har utgått från sortimentet.
Fy fan vad värdelöst!
Barnarbete heter det. Om någon gör en almanacka så schyst att de tänker ge ut den så ska man fan ha mer än en mobil.
Om man gör så seriöst kan man lika gärna försöka sälja den till almanacksföretag...
HUMMBUG!
För guds skull, FLYTTA REKLAMEN
Reklamen är massa ivägen och stör >.<
Känns som att det kommer bli kul för min del att göra om jag har tid. Men liksom... bara för att det är roligt. Känns som en väldigt dålig lön med tanke på att jag inte använder den mobila telefontekniken så ofta ändå.
Myksa:
Barnarbete heter det. Om någon gör en almanacka så schyst att de tänker ge ut den så ska man fan ha mer än en mobil.
Det är väl bara omslaget man ska göra va?
*adblockar bild*
Den här tråden räknas som reklam, era supermongon
Ska den tryckas till elever?
ja det klart det är reklam. Hur annars ska denna hemsidan kunna överleva xD
The Elin:
*adblockar bild*
Underbart!
Jag har adblock men glömmer att använda.
SockerFicka:
ja det klart det är reklam. Hur annars ska denna hemsidan kunna överleva xD
Eh, den har typ 200-300 besök om dagen?
av enbart registrerade användare då..
The Elin:
Eh, den har typ 200-300 besök om dagen?
Den tjänar inga pengar på enbart besök. Den tjänar pengar på att det finns företag som vill annonsera hos dem just för att den har så många besökare och medlemmar.
XMinGrönaLampaÄrDödX:
För guds skull, FLYTTA REKLAMEN