Hej! Jag heter Robin. Förlåt att jag postar ännu en sånhär xD Jag känner mig olyckligt kär på det sättet att jag längtar efter ett förhållande med en tjej, eftersom jag aldrig haft ngn. Jag är 19 år gammal o fortf. Oskuld. Det känns sådär när alla omkring en pratar om sina ligg. Nu vill jag inte bara ligga utan få en tjej som är fin både på in och utsidan. När jag blir förtjust i ngn så blir jag ofta nervöst och vågar ej snacka med personen i fråga. Jag gör ingenting och mår jätte dåligt av det. Jag har heller aldrig haft några större beundrare, och de jag gillar gillar mig INTE tillbaks. Man kan nog kalla mig desperat, kan inte tänka på annat än att jag känner mig ensam o vill bli älskad. Jag sa till en tjej att jag gillade henne en gång (över facebook då) men hon blev bara svår o få tag på efter det. Jag är rädd att det ska hända igen, och jag är rädd för att jag inte skulle klara av att skaffa en till tjej om en framtida första gör slut. Har ni några tips åt mig? Ps. Onanerar också ganska mkt.. (inte till p*rr längre men). Tack på förhand!
vad vill du ha tips om
Sådär ser nog mångas vardag ut. Men du blir äldre och det blir bättre. Man måste våga prata med folk. Tjejor är inte farliga.
Trollet.
Om inte, försök impa dig på mindre fina flickor, men fall aldrig för kärlek, i dagens samhälle kommer det krossa dig i slutändan, sorry men det är så.
isola:
Tjejor är inte farliga.
Nu pratar hon tvärtomspråket
Tjejer är de som är mest farliga.
Aengslig:
Om inte, försök impa dig på mindre fina flickor, men fall aldrig för kärlek, i dagens samhälle kommer det krossa dig i slutändan, sorry men det är så.
Aengslig:
Tjejer är de som är mest farliga.
men vad är du för mupp va
apor är farligare
isola:
men vad är du för mupp va
Tjejer som isola visar sitt riktiga jag på nätet, titta bara hur ond hon är!
Hjärtlös:
apor är farligare
Kvinnor är dödligare
9robin3:
Ps. Onanerar också ganska mkt..
och? man har en cp-skada om man inte onanerar.
Aengslig:
Kvinnor är dödligare
ja, apor är livligare än de flesta kvinnor.
isola:
Sådär ser nog mångas vardag ut.
inte min har i varje stad 1 av varje kön och ras som jag kan gå till
Haaha va kul det blev nu;-)
Nej men srsly, behöver tips om hur jag tänker inte på tjejer, sex, porr, onani, olycklig kärlek, och hur jag undviker att tänka negativt om mig själv pga ovanstående. Känner mig omoralisk o äcklig. Runkar ibl över 5 ggr per dag....
9robin3:
Nej men srsly, behöver tips om hur jag tänker på tjejer, sex, porr, onani, olycklig kärlek, och hur jag undviker att tänka negativt om mig själv pga ovanstående. Känner mig omoralisk o äcklig. Runkar ibl över 5 ggr per dag....
du är inte äcklig för att du runkar. bli feminist och läs om genus osv då blir du en bra människa.