Aviseringar
Rensa alla

Desperat!!!

Ämnesstartare

Lägg ner barnungar!!!!!!! Var OnT 😛

SvaraCitera

Aengslig:

Och du säger varenda gång samma sak, ifall du ska ha en nedlåtande ton varje gång du kommenterar någon annans inlägg så kan du väll för allas skull låta bli? Tröttsamt och omoget.

Om du skriver saker i stil med "tjejer är farliga" borde du själv kunna räkna ut att folk kommer reagera på det.

SvaraCitera

Blivande_japan:

Om du skriver saker i stil med "tjejer är farliga" borde du själv kunna räkna ut att folk kommer reagera på det.

Det är ingen fara att människor reagerar på det, men med en vanlig attityd och om man inte gillar det kan det förklaras, inte sant?

SvaraCitera

Aww stackars liten:-( (eller vänta lite... Du är äldre än mig, fan också!o_O) du får förlåta mig, har alltid velat säga stackars liten, kände att jag fick chansen här men så va de ju inte.....
Btb, som fotöljen sa tkr jag också att du ska låta det kma naturligt, om du absolut inte vill vänta kan du:
1. Ringa mig (haha vilka roliga skämt jag drar!:-D) nä, men seriöst så kan du alltid skicka ett pm till mig för att snacka, försöker finnas för alla.här på forumet. Obs! Bara snack:-)
2. En kille jag hade ett litet förhållande med (höll bara i tre dagar) använde tricket att bara hänga med tjejer. förr eller senare dyker en villig upp enligt hans filosofi, vilket stämmer, men ksk inte går hem hos tjejerna sen när dem fattar hur det ligger till. Fast du kan ju ha turen att hitta nån i ditt framtida tjejgäng som du verkligen tkr om och som gillar dig tillbaka (detta rekommenderas).

Du verkar vara en snäll kille till skillnad från killen jag lyckades genomskåda (thank god att jag inte hade sex med honom!) så allting kmr nog falla på plats funka perfekt för dig. Gäller bara att ha tålamod:-)<3

SvaraCitera

Aha vippen va visst namnet på den smarta fotöljen, förlåt<3

SvaraCitera

Aengslig:

Det är ingen fara att människor reagerar på det, men med en vanlig attityd och om man inte gillar det kan det förklaras, inte sant?

Har provat det redan.

SvaraCitera

Blivande_japan:

Har provat det redan.

Och om du inte kan hålla dig till det så kan du lika gärna hålla käften[party]

SvaraCitera

Aengslig:

Och om du inte kan hålla dig till det så kan du lika gärna hålla käften

fast det tänker jag inte[party]

SvaraCitera

Blivande_japan:

fast det tänker jag inte

Var negativ och onödig då [n]

SvaraCitera

Blivande_japan:

fast det tänker jag inte[party]

[zzz]

SvaraCitera
Ämnesstartare

tack som attan du:) skickar dig ett PM:)

SvaraCitera
eLysx

Tips från coachen:

Behandla tjejen som skit. En örfil lite då och då. Lek upptagen och var allmänt svining. Inte många vågar säga det, inte ens tjejerna själva men innerst inne så är detta egentligen precis vad de letar efter.

Att vara gullig, gentleman osv fungerar endast till en viss grad. True story!

Antagligen kommer du inte hoppa direkt från tönt till bad boy utan här är lite andra tips.

1. klipp dig och skaffa ett gymkort.
2.Lägg om kosten och fokusera på träning.
... ovanstående tips kommer öka dina chanser markant
3.Läs följande material och summera det viktigaste, tar ett tag men helt klart värt det.

. "The Game", "Alla får ligga", "The Art of Seduction". Material från David D Angelo.

4. Efter dessa transformationer så kommer du bli en helt ny människa. Ge det ett år tills du har fixat en ordentlig hydda. Ta en resa till Asien på ett par månader och börja där eftersom det är mycket lättare där borta.

over n out

SvaraCitera
mynona

eLysx:

Behandla tjejen som skit. En örfil lite då och då. Lek upptagen och var allmänt svining. Inte många vågar säga det, inte ens tjejerna själva men innerst inne så är detta egentligen precis vad de letar efter.

De vill endast ha dem för att kunna göra om dem till godboys [no-no]

Dock är det ju oavsett kön en grundläggande mänsklig psykologisk reaktion att vilja ha det man inte har och tro att det som är svårt att få är mer värdefullt än det man lätt kan få.

SvaraCitera
Ämnesstartare

eLysx:

Behandla tjejen som skit. En örfil lite då och då.

Skitnsnack alltså. tror jag iten en sekund på, ÄVEN om det kan kännas så ibland

SvaraCitera
eLysx

9robin3:

Skitnsnack alltså. tror jag iten en sekund på, ÄVEN om det kan kännas så ibland

inte jag som runkar varje kväll och fortfarane är oskuld.

just saying

SvaraCitera