Aviseringar
Rensa alla

det är 10 minus ute...


Ämnesstartare

Lounge fact:

vet inte, antar det, men ingen snor katter här lol [crazy]

Så ska man inte tänka [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så ska man inte tänka [no-no][no-no]

är väll så man ska tänka så man inte dör av nojjighet, tror redan att jag lägger katten i tvättmaskinen då och då så [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är väll så man ska tänka så man inte dör av nojjighet, tror redan att jag lägger katten i tvättmaskinen då och då så [crazy]

Jamen katter kommer ju bort hela tiden, så just för att slippa noja så är det ju bra med chip.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jamen katter kommer ju bort hela tiden, så just för att slippa noja så är det ju bra med chip.

aha tänkte att du menade att någon skulle röva bort honom, han är säkert chipmärkt i samband med sin kastration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aha tänkte att du menade att någon skulle röva bort honom, han är säkert chipmärkt i samband med sin kastration

aha det kan väl hända iof, men syftade på om någon hittade honom när han vandrade runt & då kunde de ju kontakta er med hjälp av chippet liksom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Är det stor och hårig?

Ja hyfsat i alla fall. Den ser riktigt stor ut med all päls men än är den nog inte fullvuxen tror jag inte. Vet inte riktigt hur länge katter växer men den katten jag hade innan som också var någon sån ras var stor som en drake och dit har den här långt kvar.

Lounge fact:

En svart bondkatt!

Åhå svarta katter är ofta riktigt fint. Det är speciellt något med deras ögon jag gillar. De känns större på något sätt. En svart katt med stora lysande gula ögon går ju inte neka när de sitter och tittar på en och ber om något. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vad har du för jacka då

denna: http://www.zoovillage.se/productdetail.aspx?did=56002&pos=18#

den ser inte lika snygg ut på de där bilderna som den gör irl [sad]. är otroligt nöjd med den! o har rosa mössa också! tror nästan jag är enda killen i stan med rosa mössa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

oki då äre lugnt då. blev ni inte oroliga?

Om du menar över nätterna är vi inte oroliga. Det är ju fullt normalt att en katt kan vara ute 6 timmar. Åker du till Gran Canaria eller nått sånt så bor det ju 100000 katter på vägarna dygnet runt.

Men menar du de där 2 veckorna så hade vi gett upp hoppet, och trodde han var död. (Nog för att vi visste att speciellt han-katter brukar springa bort på våren för hitta tjej att knulla.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickler:

den ser inte lika snygg ut på de där bilderna som den gör irl [sad]. är otroligt nöjd med den! o har rosa mössa också! tror nästan jag är enda killen i stan med rosa mössa

den var kool, haha skönt med en kille med rosa mössa [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laggar28:

Men menar du de där 2 veckorna så hade vi gett upp hoppet, och trodde han var död.

kom han tillbaka sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jajjamensan 😀 Han såg helt slut och och sov en vecka, innan han sprang ut och jagade igen... hände två sommrar, fast den ena var han bara borta max en vecka. Nu börjar han väl bli så gammal och kurrig, så nu stannar han kvar där han är xD


   
SvaraCitera

New York City:

Åh fyfan -10 grader i November !!

-20 uppe där jag bor men jag bor ju i fjällen så...


   
SvaraCitera