krasch:
Usch.
Har de byggt upp skolan igen på samma plats?
ah var rätt tröligt faktiskt..
nää den är stängd helt nu
Lounge fact:
nää den är stängd helt nu
Sorgligt 🙁
Fast den kanske var ful och dålig..
krasch:
Sorgligt 🙁
Fast den kanske var ful och dålig..
efter branden ja XD
var asstråkigt med baracker
Lounge fact:
efter branden ja XD
var asstråkigt med baracker
haha jamen innan!
krasch:
haha jamen innan!
näää
var fin faktiskt
var så skumt att gå bland ruinerna... så såg man en toalett o pelarna i caféterian o sådär man ba oooo där har jag bajsat osv
Lounge fact:
var så skumt att gå bland ruinerna... så såg man en toalett o pelarna i caféterian o sådär man ba oooo där har jag bajsat osv
Shit (hahaha), allt borta. Poff.
krasch:
Shit (hahaha), allt borta. Poff.
mmm va skummit
Ja, pappas studio/ungkarlsstuga på mina föräldrars gård brann ner till grunden med alla hans saker i, instrument och elektronisk utrustning och värdesaker från hela livet. Var förra året i mars tror jag.
timeisrunningout:
Ja, pappas studio/ungkarlsstuga på mina föräldrars gård brann ner till grunden med alla hans saker i, instrument och elektronisk utrustning och värdesaker från hela livet. Var förra året i mars tror jag.
gud vad hemskt =( vad hände?
Lounge fact:
vad hände?
Var så dumt, han rostade bröd och brödrosten var lite gammal och skranglig och den kortslöts på något sätt, och den var precis vid ett fönster och ett par gnistor räckte för att få fyr på gardinerna. Sen var det ett jättegammalt hus och isoleringen brann som bensin, så det hela var över på bara någon minut. Var så läskigt.
qazedctgb:
tkr också att det är coolt å va som jag
råkade nästan börja brinna i mitt hår en gång när jag tänkte flambera crepes det blev inte ens gott dessutom
timeisrunningout:
Sen var det ett jättegammalt hus och isoleringen brann som bensin, så det hela var över på bara någon minut. Var så läskigt.
men guuuuuuu vilken skräll men tur att han inte kom till skada, det är huvudsaken