lilasmet:
minnen är slut? :<
Förstår inte om du pratar om arbetsminne eller hårddiskutrymme. Varför tror du att du har för lite? Kommer något felmeddelande?
grodanboll_:
Nä jag suger också på datorer. Men då har du ju en datakunnig pappa! Mina föräldrar är fan helt imbecilla..
min pappa och jag hatar varandra. vill inte ha med honom mer att göra än jag måste.
alter ego:
Förstår inte om du pratar om arbetsminne eller hårddiskutrymme. Varför tror du att du har för lite? Kommer något felmeddelande?
läs tråden.
My dreams are her:
Minns våran första hemmadator, ungefär så mycket var utrymmet på dator totalt och det var tio år sedan.
x'D aaaw
lilasmet:
min pappa och jag hatar varandra. vill inte ha med honom mer att göra än jag måste.
Okej, samma srelation som jag och min mamma har då. Hon ska flytta alldeles snart för att hon hatar mig så Heh, varför skriver jag det.
lilasmet:
12.9 GB
Minns våran första hemmadator, ungefär så mycket var utrymmet på dator totalt och det var tio år sedan.
lilasmet:
ar funderat på det, hur mycket kostar en sådan?
Min kostade 1000kr, men den ligger också på 750gb. Antar att du inte behöver en sådan.
lilasmet:
läs tråden.
Been there, done that. Du har massor med hårddiskutrymme kvar - vad är problemet och hur visar det sig?
En 40 gb kan kosta 200, använd på tradera ~ 50 kr
100 gb 350 kr.
LitenPenis:
Min kostade 1000kr, men den ligger också på 750gb. Antar att du inte behöver en sådan.
ojfan vad billigt
alter ego:
Been there, done that. Du har massor med hårddiskutrymme kvar - vad är problemet och hur visar det sig?
ofta? den säger att vissa saker inte får plats på'ren fast nu har jag ju möblerat om, undrar bara hur mycket man ska ha och så
lilasmet:
ojfan vad billigt
Bra pris, var typ utsäljningsrea.
lilasmet:
ofta? den säger att vissa saker inte får plats på'ren fast nu har jag ju möblerat om, undrar bara hur mycket man ska ha och så
En 3 minuter lång låt i standardkomprimering tar upp ungefär 3 megabyte, dvs ungefär 0.003 gigabyte. En vanlig DVD-film tar upp ungefär 4.7 gigabyte (om den inte ligger på två skivor, skivor med flera lager etc).
Nu vet du ungefär! Hårddiskar är billiga
alter ego:
Nu vet du ungefär! Hårddiskar är billiga
ni är för fina faktiskt. jag ska nog ta upp det här med en extra hårddisk med pappa, kanske skulle kunna ha alla mina filmer där och så, mycket bra mycket bra. tackar
lilasmet:
det är snorlite va?
Bror väll på sitter du å laddar hem dagarna i ända ska du nog tänka på en ny hårddisk lr om du spelar in filmer av någon sort ifrån datorn å vill ha dem i hög kvalitet så kan det bli lite jobbigt
Tråden låst på grund av inaktivitet