okeeej nu har vi set jag o infr röd rasmus som e tsm 2 fimler av dessa men skka se fler
dem vi har sett är följangde: the ten motvering: helt ok film rolig ibland med tårkig ibland men gillade den filmen
sen har vi även sett filmen som heter: ananns filmen (pinappl xpres) motvering: den va rolig bra film tkr ja men lite seg i slutet!! dåligt av slut för segt o kolla på alltså
obs kommer fler!! resentionr
skriv härri för mer film tipps http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=263706
lite of topic nu men detta filmer 2 st som vi ocks har sett så ngn fr gärna lägga till dem i grund trådn:
den vi har sett är då först waking life denna filmen tkr jag e bra..... när det gäller motvering: händer sopännande saker hela tiden många intrssanta mnnisker med i den
den andra vi har sett e The MatRix heter den..... handlar då om lite olika saker när det gäller filmen,...
Snälla sluta använda skriftspråk.
Myksa:
Snälla sluta använda skriftspråk.
Är det inte skriftspråk hon borde använda?
aristoteles:
Är det inte skriftspråk hon borde använda?
Sant!
Men vad ska man då kalla det där?
Myksa:
Men vad ska man då kalla det där?
Talspråk kanske, jag vet inte. ^^
skitsamma
ni fattar
topic nu
snälla
Jag vill sticka en gaffel i mina ögon.
bra ni hr sett alla filmr utom dom ja sa tippsa om ir vare heter
Ricochet:
bra ni hr sett alla filmr utom dom ja sa tippsa om ir vare heter
sparr d bäst t sist hehe nj men vi ska se ngra av dina tipps rsmss har skaffrt dem till datan tillome
ennie:
rsmss har skaffrt dem till datan tillome
HAH va gla ja blr tt
ennie:
den vi har sett är då först waking life denna filmen tkr jag e bra..... när det gäller motvering: händer sopännande saker hela tiden många intrssanta mnnisker med i den
händer ju inte ett piss i hela filmen?