Aviseringar
Rensa alla

Diablo 2

Smoke:

men median är ju också kul [wink]

Median är intressant, men för mig har det funkat bättre i teorin än praktiken. Det är roligt att latja omkring med lite, men känns för långt från D2 för att jag ska fastna riktigt för det. Det är så väldigt, väldigt annorlunda. ES är mer som en extra expansion, och gör väl ungefär lika stor skillnad som vanilla till lod, men det är fortfarande rent D2 liksom.

SvaraCitera
Smoke

jo, median är typ långt ifrån, och man blir typ lvl 120 på 1 dag :S

SvaraCitera

KingGurka:

Går inte att göra ett hack'n'slash bättre än D2+ES.

Image

SvaraCitera

Idag ska jag rånörda Diablo II framför datorn, var längesen jag spelade det (fy skäms på mig)[smile]

SvaraCitera

Är just nu en Level 4 Necromancer, se bild.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Det blir jävligt tröttsamt på Hell om du exempelvis är en Javelin amazon eller fire mage när det finns så många gubbar som är resistanta mot något magi-skola. Barbaren, paladinen och Bone-necromancer (vad jag kan komma på) passar bäst då den fungerar mot alla.

Bowazon funkar också bra!
Dock är ju Hammerdin den mest effektiva, vad någon än säger!

SvaraCitera
sylar

Tornapart:

nstallerade LoD igår, och söker efter en episk spelkamrat.

Någon som vill spela ladder med mig eller? [smile]

Ah vad kul, jag funderade faktiskt på att börja lira och så ser jag den här tråden. Är så less på att sitta isolerad och lira JRPG, så om du fortfarande lirar så är jag på.
Vill köra något online med folk, och Diablo II har man ju koll på sedan tidigare [cool]

Om vi var någon till skulle vi ju kunna preppa för uberruns och bli rika fort. Fast nu kanske jag går way-ahead of myself innan jag ens har skapat en gubbe : )

Tornapart:

Dock är ju Hammerdin den mest effektiva, vad någon än säger!

Ja, de är oersättliga. Har man bara en Enigma och någorlunda gear så kan man ju teleportera genom hell och sola bossar ganska lätt. Synd bara att det är en dyr gubbe att bygga upp rent gear-mässigt.

Däremot är hammerdin precis som andra karaktärer, ganska ineffektiv mot uberbossarna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Däremot är hammerdin precis som andra karaktärer, ganska ineffektiv mot uberbossarna.

Word up, homes!

SvaraCitera