När elvaåriga Mia (egentligen Maria) kom hem efter fjorton dagar hos Albin och Benny och deras föräldrar, mötte hon ett annat hem. Hennes pappa hade flyttat ut, och mamman hade ändrat om en hel del hemma. Det kändes inte bra för Mia, som saknade sin pappa. Men hon saknade nästan ännu mer jämnårige Albin och också hans fjortonårige bror Benny.
Ja, hon saknade sällskapet men framför allt killarnas sköna snoppar, som hon hade haft både i sin fitta, sin rumpa och sin mun. Hon hade aldrig föreställt sig hur härligt det var att knulla. Med Albin var det som att ta upp lekarna från småbarnsåldern, med Benny var det lite mer ”vuxet”. Det var ju ännu skönare att känna Bennys snopp i slidan när den ”exploderade” och sprutade ut en massa sperma, än att känna Albins ”torrorgasm”. Bennys penis fyllde liksom ut hennes vagina bättre, och det gjorde det extra skönt. Fast Albin var också väldigt fin, tyckte Mia.
När hon nu låg ensam hemma hos mamma, försökte hon gnida sig till orgasm, men det ville sig inte riktigt. Hon ville ha en riktig snopp!
Snart var det slut på sommarlovet, men innan skolan började, föreslog Mias mamma, att hon skulle hälsa på sin pappa under en helg. Han hade lovat att ta ledigt från arbetet, och hon kunde komma redan på torsdagen, och sen stanna till påföljande måndag.
Pappan bodde nu i en annan stad, så det var en tretimmars tågresa, men det tyckte Mia bara var roligt. Det var också lite extra spännande att få resa ensam. Mia hamnade i en kupé, där det satt en mamma och pappa med en son, som kunde vara 15 år. Han hette Mats och var jättetrevlig mot Mia, och Mia beklagade, att de inte hade en låsbar kupé för sig själva. Då visste hon vad hon hade velat göra med honom. Men det kunde hon ju inte säga, tyckte hon.
Mia ville köpa något att dricka, så hon gick ut för att leta efter restaurangvagnen.
– Jag hänger med dig, sa Mats.
– Ja, gärna.
Mats fick lite pengar av sin pappa, som sa, att han skulle bjuda Mia. Då tog Mia mod till sig och viskade till Mats just det som hon hade tänkt på. Mats såg väldigt överraskad ut, och stod och gapade av överraskning. Då la Mia armarna om honom och kysste honom på munnen. Nu såg han om möjligt ännu mera överraskad ut.
Så gick de till kafévagnen, och köpte var sin läsk. De stod i tågkorridoren vid ett fönster, och Mats la armen om Mia. Men mycket mer kunde de ju inte göra.
– Har du legat med en tjej nån gång?
Mats blev alldeles stum, men svarade ärligt
– Nej, har du?
– Nej, inte med en tjej – förstås! – men med en kille. Ja till och med med två killar. Det är jätteskönt.
Så berättade Mia om Albin och Benny, och då blev Mats lite modigare och lät ena handen glida till Mias ena bröst. Mia å sin sida lät handen treva mot hans gylf. Hon kände, att hans snopp var alldeles hård, men mycket mer kunde hon ju tyvärr inte göra just nu.
– Kom, sa hon, och så drog hon med Mats till tågtoaletten.
De låste om sig, och hon fick snabbt upp hans gylf och tog ut hans nu helt hårda snopp. Hon gned förhuden över ollonet, och sen gick hon ned på knä och började suga av honom. Det dröjde inte länge innan han sprutade, och Mia svalde all sperma, som kom ut ur hans snopp.
– Var det skönt?
– Vilken fråga! Men du är inte riktigt klok.
– Nu får du pröva på mig också, sa Mia och drog upp sin kjol och tog av sig trosorna.
– Vad ska jag göra?
– Slicka mig!
Mats hade aldrig gjort något sånt här förut, men han hittade rätt och lyckades med sin tunga träffa precis på Mias klitoris. Efter ett tag skakade också Mia av en orgasm.
– Men nu måste vi skynda oss tillbaka. Det verkar som tåget stannar.
Mia och Mats skyndade sig tillbaka till vagnen, där Mats föräldrar satt.
– Oj, vad ni var borta länge. Vi var rädda, att ni hoppat av, sa Mats pappa och skrattade.
– Nej, men vi hade kul och pratade med varandra, så vi glömde bort tiden, sa Mats.
– Ja, fast nu får vi plocka ihop våra saker. Vi ska stiga av nästa station. Hur långt ska du åka då Mia?
– Jag ska nog en bit längre, tror jag. Så synd, att ni stiger av.
Mats gav Mia en kram och så gick de ut mot dörrarna.
– Det var värst vad ni har blivit kompisar på så kort tid, sa hans mamma.
Men Mia och Mats svarade inte, men log underfundigt mot varandra.
Så fortsatte färden, och efter en knapp halvtimme var det dags för Mia att stiga av. På perrongen stod hennes pappa, och hon kastade sig i armarna på honom. Så glad var hon att se honom igen.
Mia pappa hade en rätt liten lägenhet, men han hade gjort i ordning ett litet sovrum åt Mia. När de hade ätit middag satt de en stund i soffan i vardagsrummet, och Mia berättade om Albin och Benny, fast givetvis inte om vad de egentligen hade ägnat sig åt under de två veckorna. Just nu var Mia bara pappas lilla flicka.
Mia plockade i ordning sina saker och förberedde sig för natten. Pappan kom in och sa god natt och gav henne en puss. Men hon hade svårt att somna. Hon hörde, när hennes pappa gick i badrummet och in i sitt sovrum, men hon fortsatte att vara vaken. Till slut gick hon till sovrumsdörren och öppnade försiktigt. Hennes pappa var vaken och låg och läste.
– Jag kan inte sova. Får jag sova hos dig?
Det var länge sen Mia hade sovit hos sin pappa, men han gjorde plats i den breda sängen och Mia kröp ned. Nu var det lättare att somna, och när hennes pappa såg att hon sov, slutade han att läsa och släckte lampan. Och efter ett kort tag sov också han.
* * * * *
På morgonen var det Mia som väckte sin pappa med en puss. Han gav henne en stor kram, och Mia kröp upp på hans mage, precis som hon hade gjort när hon var liten.
Han strök henne mjukt över ryggen, och då åkte också hennes nattlinne upp. Han fortsatte att klappa henne, och så åkte händerna ner mot henne stjärt. Nu kände han, att hon inte hade några trosor, så han tog snabbt bort sina händer.
– Nej, pappa, fortsätt. Det var så skönt.
Hennes pappa tvekade lite, men så satte han tillbaka sina händer på hennes lena stjärthalvor och smekte dem försiktigt. Mia tryckte sig hårt mot sin pappa, och hon kunde inte undgå att märka, att hon låg mot något som blev hårdare och hårdare. Vad det var, visste hon ju mycket väl.
Hennes pappa tyckte att det började bli lite pinsamt, så han flyttade på Mia och sa, att det var dags att gå upp.
– Just nu, när det är så skönt?
– Ja, men vi har ju flera dagar på oss, då vi kan gosa. Eller hur?
Pappan gick upp, och försökte vända sig så, att Mia inte skulle se hans stånd. Fast det hade hon ju redan märkt.
Medan hennes pappa stod i duschen, gick Mia in för att kissa. Hon hade tagit av sig nattlinnet, och när hennes pappa kom ut ur duschkabinen, satt hon spritt naken på toaletten och kissade.
Han kunde inte ta ögonen ifrån henne och hon satt så, att han såg strålen som kom ur henne. Men han var rädd, att snoppen skulle ställa sig upp igen, så han skyndade att göra sig färdig. När också Mia var klar gick hon ut helt naken till sin pappa i köket.
– Jaha, tänkte du inte klä på dig, Mia?
– Jag bara undrar, om du tycker, att jag är fin?
– Du är jättefin!
– Har du sett, att jag har fått bröst.
Pappan skrattade och sa
– Ja, jag ser det. Du är väldigt söt, Mia. Men nu tar du på dig dina kläder.
Mia gick in i sitt ”gamla” sovrum och klädde på sig, och sen åt hon frukost med sin pappa.
Den första dagen gick åt till att gå runt på stan. Mias pappa hade ju inte bott här tidigare heller, så det mesta var nytt för honom också. På kvällen gick de på restaurang, och när de kom hem, var det nästan dags att gå och lägga sig.
Mia gjorde inte en min av att sova i ”sitt” sovrum, utan gick, när hon var klar i badrummet, direkt in till pappans säng.
– Tänkte du sova här i natt igen?
– Får jag inte det?
– Jo, för all del.
– Men vill du det inte.
– Jovisst, men jag trodde du ville ha ett eget rum.
– Inte när jag är hos dig, pappa.
– Jag kommer in om ett litet tag. Jag ska se på nyheterna, och sen kommer jag. Men då sover du kanske.
Pappan gick ut i vardagsrummet. Han var en smula konsternerad över de känslor för sin lilla dotter, som hade väckts i honom. Han hällde upp en dubbel whisky och tittade ett tag på TV. När han tittade in i sovrummet, så såg det ut som Mia sov.
Han klädde av sig, och när han var klar i badrummet kröp han tyst ned i sängen för att inte väcka Mia. Det var väldigt varmt, så han hade bara ett par pyjamasbyxor med korta ben på sig. När han tittade på sin lilla dotter, kände han hur det ryckte i snoppen. Men nej, det var fel. Så får inte en pappa tänka!
– Pappa?
– Mia, är du vaken?
– Ja, det är så varmt.
– Ja, det blir en varm natt, tror jag,
Mia satte sig upp i sängen och sa
– Då är det skönare att vara naken.
Hon drog av sig nattlinnet och kröp ned igen mellan lakanen.
Efter ett tag kröp hon mot sin pappa, som la armen om henne.
– Nu ska vi sova, Mia.
– Du sa ju, att vi kunde gosa?
– Ja, då ger jag dig en gosepuss, och så sover vi.
Men det var inte det Mia ville.
– Krama mig som du gjorde i morse.
– Hur då menar du?
– Som i morse. På ryggen och stjärten.
Så la hon sig igen på pappans mage, och han strök henne över ryggen, men bara lite försiktigt på stjärten.
– Tycker du inte om mig?
– Jo, vad menar du? Det är klart att jag älskar dig Mia.
– Klappa mig på stjärten då!
Ja, vad gör en pappa i ett sådant läge? För visst ville han klappa, fast det var ju också fel på något sätt. Men han strök över hennes stjärthalvor, och hur det blev så gled ena handen in mellan hennes ben. Mia särade på benen, så att hon tryckte sitt sköte mot pappans allt mer hårdnande penis.
– Nej, Mia, nu tycker jag vi slutar.
– Nu, när det är så skönt. Kan du inte ta av dig pyjamasbyxorna?
– Nej, vet du Mia. Det passar sig inte.
– Då gör jag det då!
Så kastade Mia av sig täcket och tog tag i pappans byxor och drog av honom dem. Innan han hann protestera hade hon tagit tag i hans nu helt hårda snopp, och hon masserade den precis som hon hade gjort med både Albins och Bennys snoppar. Fast pappans var ju ett nummer större.
– Men Mia, vad gör du?
– Är det inte skönt då?
– Jovisst men…..
Mia visste precis vad hon ville, och vem kan motstå en liten elvaårig knoppande tjej, som helt på eget initiativ masserar ens kuk? Inte ens en städad pappa kan!
Till pappans förvåning, för att inte säga skräck, kröp Mia ned mellan hans ben, och fortsatte behandlingen av hans penis med sin mun. Nu fanns det ingen återvändo. Mias pappa hade inte haft sex på ett par månader, och hans kåthet översteg förståndet.
Mia kände, att om hon fortsatte, så skulle hennes pappa spruta, och det var ju det hon ville. Hon gjorde en liten paus, men då pressade han in sin kuk ännu mera i hennes mun. Så tog hon tag i penisskaftet samtidigt som hon lät sin tunga spela över det känsliga stället på snoppens undersida.
Så kom det: hennes pappa tömde sin sädesvätska i sin lilla dotters mun i fyra eller fem våldsamma sprut. Mia försökte svälja allt, men det kom så mycket, att hon inte hann med.
– Mia, det här får du inte berätta för någon. Det vi nu gjort får ingen pappa göra med sin dotter.
– Men det var jag som ville. Nu får du göra samma sak med mig!
Mia la sig på rygg i sängen, och hennes pappa började med att mjukt klappa hennes små bröst. Precis som Albin och också Benny hade gjort, sög han på de små bröstvårtorna tills de blev som små hårda bär.
Så fortsatte han att smeka hennes mage, och så närmade han sig lite tvekande hennes venusberg med sina fina fjun. Han hade aldrig känt på en så ung flickas underliv tidigare. Han fylldes av en otrolig lyckokänsla, när han närmade sig hennes blygdläppar med sin mun. Med fingrarna öppnade han hennes vulva, och lät tungan spela från slidöppningen upp till hennes klitoris, som nu också var som en hård liten kula.
Mia stönade över beröringen. Så satte han in ett finger i hennes slida. Han kunde ju inte undvika att märka, att hon inte hade någon mödomshinna mera. Så drog han sitt pekfinger in och ut i hennes vagina samtidigt som han sög in hennes klitoris mellan sina läppar och lät tungan gnida mot den hårda lilla kulan. Mia spände sig allt mer, och så blev hon som en fjäder och höll andan samtidigt som hennes slidmuskler drog ihop sig mot pappans finger.
– Mera pappa! Oh så skönt. Nu kommer jag. Jag älskar dig pappa. Nuuuuu!
Så låg de bredvid varandra ett bra tag utan att säga ett ord. Det var Mia som bröt tystnaden.
– Pappa. Jag vill känna din snopp inne i mig.
– Älskade Mia. Fråga inte om det. Det vore fel av en pappa att ligga med sin dotter. Dessutom är du bara är elva år.
– Snälla pappa!
– Mia, jag kan inte just nu i varje fall. Nu ska vi sova, tycker jag.
Mia kröp ihop mot sin pappa, och klappade lite på hans nu helt slaka snopp. Ja, inte hade han kunnat få in den i henne just nu, verkade det som. Det var annat med Albin och Benny. Deras snoppar stod mer eller mindre hela tiden. Men nog skulle Mia få sin vilja fram i alla fall.
Så somnade hon intill sin pappa. Men han kunde inte riktigt få någon ro. Han kände, att han hade gjort något väldigt förbjudet, men samtidigt kände han, att hans lilla dotter också var en liten kvinna med allt vad det innebär. Och han älskade henne. Varför då inte på det här sättet också? Det var ju hon som tog de viktiga stegen.
Uppenbarligen hade hon redan en hel del erfarenhet, men han vågade inte fråga henne om det. Kanske skulle hon berätta.
* * * * *
På morgonen vaknade Mias pappa med ett rejält morgonstånd. Och inte blev det mindre, när han tittade på lilla Mia. Han gav henne en puss på pannan, och då vaknade också hon. Hon kröp upp på hans mage precis som dagen innan, men nu var de bägge nakna, och hans hårda penis tryckte sig mot hennes blygdläppar.
Men man kan också se det så här: Mia tryckte sin vulva mot pappans hårda morgonstånd! Hon pussade honom på munnen, och efter en inledande tvekan, svarade han på hennes kyss med öppen mun. Han förde in sin tunga in i hennes mun och tryckte sina läppar mot hennes.
Nu hade Mias pappa inga hämningar längre. Det var ju hon, som ville ha hans snopp! Och han längtade efter att få sticka in den i hennes slida.
Han la ned Mia på rygg och särade på hennes ben. Så drog han blygdläpparna åt sidan och med sin tunga slickade han henne från slidöppningen upp till hennes klitoris. Han kände att hon blev fuktigare och fuktigare. Han ville inte tränga in i henne utan att hon var tillräckligt beredd. Dessutom tyckte han att hon smakade alldeles underbart i fittan. Med tungan lyckades han också komma en bra bit in i slidan.
Han kände efter med ett finger i slidan, och märkte hur blöt hon redan var. Så satte han ollonet mot slidöppningen, och tryckte in sin stora penis bit för bit in i hennes vagina till dess han inte kom längre. Hon var underbart trång, men kunde ta emot nästan hela hans penis i sin fulla längd. Så låg han stilla ett bra tag och bara njöt, och det gjorde också Mia.
Det var Mia som började röra sig under honom, och då gjorde han detsamma. Först långsamma in och ut, och sen ökade han takten. Han såg till att översidan på penisskaftet gned mot hennes klitoris. Så byggde de gemensamt upp orgasmen.
Mia njöt otroligt. Hon var helt uppfylld av sin pappas penis. Det här var ännu bättre än med Benny. Och det gjorde inte ett dugg ont.
Så började hennes slidmuskler liksom pulserande krama pappans snopp, och hon kände att orgasmen närmade sig. När det gick för henne gjorde hennes pappa än kraftigare rörelser, fast hans penis tycktes sitta fast som i ett skruvstäd. Men han kunde gnida penisskaftet mot hennes klitoris. Först när hennes orgasm avklingat, lät han sin sperma med full kraft spruta in i den vansinnigt trånga vaginan på den lilla elvaåriga flickan.
– Pappa, vad det var skönt.
– Ja, min älskling. För mig med.
När han drog ut sin snopp rann det sperma ur hennes slida. Men han var snabbt där med sin mun och slickade henne ren. Medan han gjorde det byggde Mia upp nästa orgasm, och med sina fittsafter stänkte hon ned sin pappas ansikte.
– Pappa, älskar du mig?
– Ja, Mia, mer än någonsin.
De låg en lång stund tätt sammanslingrade i sängen. Ingen av dem ville egentligen gå upp. Mia kröp upp på sin pappas mage igen, och han kunde inte ta händerna från hennes små stjärthalvor.
Till sin överraskning – och stora glädje – hårdnade hans snopp igen. Det kände naturligtvis också Mia, som satte sig upp och pressade in den igen i sin slida. Den gled in utan problem. Hon var nu både uppmjukad och full av egna safter och pappas sperma. Hon åkte upp och ned på hans hårda kuk, och det dröjde inte länge innan bägge hade byggt upp nästa orgasm.
– Pappa, pappa! Hårdare. Jag vill att du sprutar igen,
– Ja, min älskling. Din slida är så underbar. Men jag vill att du också kommer.
– Ja, pappa, jag kommer. Nu! Nu kommer jag! Ahhhhh! Spruta i mig. Nu! Kom! Spruta!
– Jag kommer. Åhh! Krama min kuk. Ja, just så! Jaaa, jag kommer också! Jag fyller din slida med min sperma. Åhhhh!
Så sprutade Mias pappa ännu en gång in sin sädesvätska i sin lilla dotters vagina.
Mia sjönk ihop alldeles svettig på sin pappas bröst, fortfarande med hans penis inne i slidan.
Men nu var det dags att gå upp, och när de var klara i badrummet, gjorde de frukost. Då berättade Mia för sin pappa om Albin och Benny och om vad de hade gjort. Pappan hade inte vågat fråga, men nu fick han veta hur allt hade gått till. Mia berättade också om Mats, killen på tåget.
– Fast din snopp är allra allra bäst, pappa!
sick fuck
Tråden raderad från Texter och berättelser/Sexnoveller