Notifications
Clear all

Dirty talk?

nitlott:

Hur i hela friden snackar man snusk?
Om någon säger "du är allt en lite slyna" vad säger man tillbaka då?
Eller hur ber man om snopp?

jag e oxå ganska kass på dirtytalk.... för jag tycker det låter så extremt löjligt när det kommer ur just min mun, för jag har ALDRIG varit sån som ens svurit ordet "fitta".

Jag vet int hur länge ni varit ihop.... men mitt dirtytalk tog fart efter kanske 1år i förhållandet... då jag blev mer självsäker och han börja ge mej komplimanger efter varje gång vi haft sex.
Jag kan tex säga

"fram med kuken jag vill knulla" lr liknande.. eller berömma hans kuk, dock så blir det nog int så mycket mer... dock beror det där på ens humör lite oxå.

Men killar gillar på nå vis att göra oss tjejer underlägsna, jag får ofta vara slaven, eller slynana under sexakten haha.. jag kallade han för mitt stora stygga monster en gång och han blev aständ på det [bigsmile]

ReplyQuote

oerfaren:

Men killar gillar på nå vis att göra oss tjejer underlägsna, jag får ofta vara slaven, eller slynana under sexakten haha

Jag e aldrig slynan eller nått under sex. det är typ snarare så att han berömmer hur skön jag är eller börjar viska saker i mitt öra. Har hänt nån gång då jag var riktigt kåt att jag klämt ur mig "knulla mig" hehe

Tror inte jag skulle uppskatta att bli kallad slyna [surprised] det skulle bli weird [crazy]

ReplyQuote
Topic starter

oerfaren:

jag kallade han för mitt stora stygga monster en gång och han blev aständ på det [bigsmile]

Det kanske jag ska testa med!
Man får väl bara testa sig fram typ =)

ReplyQuote
Åtta

oerfaren:

jag kallade han för mitt stora stygga monster en gång och han blev aständ på det [bigsmile]

Haha, fan va bra! Jag vill också bli kallad för ett monster. [bigsmile]

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote