Notifications
Clear all

Dirty talk?

isola:

Fattar inte riktigt denna grej att bli förnedrad och slagen vid sex.

isola:

Fast oftast är det nog, ifrån tjejers sida, en önskan att vara till lags och en tro om att alla killar vill ha det så.

Ibland tänder jag på det. Tänder på det för att jag gillar det, inte bara för att jag tror att han gillar det..

ReplyQuote

Beror på vad och vem som säger det. Det är lätt att det låter helt fel.

ReplyQuote

lovepayyouback:

nej jag vet det också. blir förbannad på att de ärjävligt sexiga och snackar schysst

snygga men suger i sänger. thats make no sense!!!!

Snygg men dålig i sängen? Eller inte (lika?) snygg men bra i sängen? Det är frågan.

ReplyQuote
Topic starter

xiaousagi:

Ibland tänder jag på det.

mhm..

ReplyQuote
Topic starter

Jag gillar't, och måste säga att flickan min är en mästarinna på det... Aldrig varit med någon som dirty talkar så jefla bra...[blush]

ReplyQuote

isola:

mhm..

beror ju på vad man känner för ^^

ReplyQuote
Topic starter

xiaousagi:

beror ju på vad man känner för ^^

Ja, absolut. Men jag fattade det som att du bara tände på det ibland, men ställde upp på det annars också.

ReplyQuote

isola:

Ja, absolut. Men jag fattade det som att du bara tände på det ibland, men ställde upp på det annars också.

Haha jaha xD nej :p

ReplyQuote
Topic starter

xiaousagi:

Haha jaha xD nej :p

Bra [crazy]

ReplyQuote
Topic starter

Jag tycker det är rätt hett :3 En kille jag nyligen strulat mig, frågade mig ständigt om det var skönt och sånt.. sen sa han att han skulle viska mitt namn och säga hur bra jag var i sängen när vi har sex 😀

ReplyQuote
Topic starter

Hej karatekatten.

ReplyQuote
Topic starter

Saker i den stilen känns rätt fånigt, och skulle någon kalla mig något nedvärderande så skulle det vara avtändande som fan snarare än uppskattat.

ReplyQuote

lovepayyouback:
alla älskar dirty talk, det är bara att erkänna.

Jag erkänner (A)

ReplyQuote
Topic starter

hade spottat i hans fejs om han sa slyna till mig

ReplyQuote