Aviseringar
Rensa alla

Diskriminering.


Ämnesstartare

amsi: du svarar inte på min fråga. 

det är inte kompicerat öht. personangrepp är ingen definitionsfråga. varför MÅSTE du skriva taskiga saker? vad får du ut av det? känner du dig som en bättre människa när du trycker ner andra?

Det är visst komplicerat. Jag skriver inte alltid taskiga grejer och jag trycker inte ner någon på nåt sätt. Varför försöker du få mig att framstå som nån slags mobbare här? Du klankar ofta ner på mig, folk kallar mig ofta fascist och nazist och massa taskiga grejer. Jag tycker inte jag är den onda här. 

amsi: så om jag skulle skriva att du är äcklig, avskyvärd, ointelligent, otrevlig och fruktansvärt jobbig så är det inget personangrepp för att jag inte ser det som det?

Den frågan? Jag svarar att jag tror du anser att det där är personangrepp och att det är stor skillnad på det där och satmara. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det är visst komplicerat. Jag skriver inte alltid taskiga grejer och jag trycker inte ner någon på nåt sätt. Varför försöker du få mig att framstå som nån slags mobbare här? Du klankar ofta ner på mig, folk kallar mig ofta fascist och nazist och massa taskiga grejer. Jag tycker inte jag är den onda här. 

Den frågan? Jag svarar att jag tror du anser att det där är personangrepp och att det är stor skillnad på det där och satmara. 

jag har inte skrivit att du ALLTID skriver taskiga grejer. svara på det jag skriver eller svara inte alls. ta inte på dig offerkoftan. jag pratar om det du håller på med, inte det andra håller på med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jag har inte skrivit att du ALLTID skriver taskiga grejer. svara på det jag skriver eller svara inte alls. ta inte på dig offerkoftan. jag pratar om det du håller på med, inte det andra håller på med.

Jag sa det där för att jag menade att jag ibland säger taskiga grejer. Det finns inga måsten om att skriva taskiga grejer, jag skriver taskiga grejer när jag känner för det. Vem är offret då? Är det du? Du försöker ju få mig att framstå som nån mobbare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jag sa det där för att jag menade att jag ibland säger taskiga grejer. Det finns inga måsten om att skriva taskiga grejer, jag skriver taskiga grejer när jag känner för det. Vem är offret då? Är det du? Du försöker ju få mig att framstå som nån mobbare. 

jaha? har inte påstått motsatsen så du behöver inte gå till försvar. du "känner" för att skriva taskiga grejer. hoppas att du känner dig som en riktigt bra och snäll människa när du trycker ner andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: jaha? har inte påstått motsatsen så du behöver inte gå till försvar. du "känner" för att skriva taskiga grejer. hoppas att du känner dig som en riktigt bra och snäll människa när du trycker ner andra.

Ja när jag känner för det och jag känner ju för det när nån ger mig en anledning till det, alla säger vi taskiga grejer till nån ibland. Finns inga helgon. Jag tycker jag är ganska snäll faktiskt och jag har nog inte tryckt ner nån annan på 10 år eller så. Sluta hitta på massa grejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja när jag känner för det och jag känner ju för det när nån ger mig en anledning till det, alla säger vi taskiga grejer till nån ibland. Finns inga helgon. Jag tycker jag är ganska snäll faktiskt och jag har nog inte tryckt ner nån annan på 10 år eller så. Sluta hitta på massa grejer. 

du har alltid ett eget ansvar. synd att du har noll självinsikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du har alltid ett eget ansvar. synd att du har noll självinsikt.

Det där lät som ett personangrepp tycker jag.


   
SvaraCitera