Notifications
Clear all

dissad 🙁

Topic starter

har träffat en kille nu kanske 7-8 gånger. Han har köpt parfym till mig, givit hans tröja till mig, sagt att han vill lära känna mig mera och att han alltid varit intresserad av mig fast han hade tjej då (de har gjort slut nu) vi har skrivit varje dag och träffats kanske en gång i veckan. Men så nu plötsligt har han bara slutat höra av sig och slutat svara på mina sms osv..jag som börjat att tycka om honom och börja få mer intresse av denna kille. Han säger att han inte skiter i mig och han säger att han fortfarande vill träffas, men jag förstår inte, kan ju inte vänta för evigt på att han ska svara eller ens bry sig. Jag vet att man inte kan prata hela tiden, men bara helt plötsligt så slutade han. Han frågade mig om vi skulle ses häromdan på kvällen, men sen hör han inte av sig förens på kvällen och säger att han inte kan. Och sen säger han att han saknar mig och bla bla.

Vet inte riktigt vad jag ska göra??, för jag saknar honom och kan inte sluta tänka på honom. Men om han inte svarar eller skriver nått så kanske jag ska strunta i honom, för vill ju inte vänta i evighet tills han vill nått eller vad man ska säga..så jobbigt att det ska bli såhär 🙁 fattar ingenting..

Topic starter

Tråden raderad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar

ReplyQuote