det går ju inte
Blivande_japan:
men du har sökt dit eller?
Ja, i första hand.
Blivande_japan:
finns samma inriktning i uppsala eller?
Njae, den är liknande. Men en av inriktningarna har samma sak i alla fall.
Har haft hybris när det gäller vart jag kan komma in, så kanske dags å inse att en sån linje som den i Linkan inte är uppnåelig för mig
Slumpartad:
Ja, i första hand.
okej!
Slumpartad:
Njae, den är liknande. Men en av inriktningarna har samma sak i alla fall.
aha okej! vrf vill du hellre gå i uppsala än på kth?
Slumpartad:
Har haft hybris när det gäller vart jag kan komma in, så kanske dags å inse att en sån linje som den i Linkan inte är uppnåelig för mig
tråkigt!
har du gjort högskoleprovet?
Blivande_japan:
aha okej! vrf vill du hellre gå i uppsala än på kth?
För att den utbildningen på KTH är inriktad för det jobbiga heheheheh. Mer matte, mer konstruktionslära och mindre betalt efteråt.
Denna i Uppsala är ändå inriktad mer åt humanoida, mao produktionsledare.
Blivande_japan:
har du gjort högskoleprovet?
Jupp, fick 1.2
Slumpartad:
För att den utbildningen på KTH är inriktad för det jobbiga heheheheh. Mer matte, mer konstruktionslära och mindre betalt efteråt.
haha okej ah de läser ju med maskin så blir väl rätt köttigt
Slumpartad:
Jupp, fick 1.2
aha
Vad var kärleken egentligen om distans kunde förstöra den? 🙁
debepe:
Vad var kärleken egentligen om distans kunde förstöra den? 🙁
det tror jag inte det kan, inte om den är äkta 🙂
EmmsEmma:
det tror jag inte det kan, inte om den är äkta 🙂
Nej, men jag gillar en gutt i Norge just nu D: Så om det skulle bli något mellan oss skulle väl det räknas som distansförhållande.
Har haft distansförhållande Sverige-Australien i 1,5 år nu. Är lite jobbigt ibland, speciellt när man måste åka hem, men det går ändå ganska bra. Man får fokusera på annat - typ kompisar och jobb/skola - så går tiden fortare
Granatäpple:
Nej, men jag gillar en gutt i Norge just nu D: Så om det skulle bli något mellan oss skulle väl det räknas som distansförhållande.
åh va kul! har ni träffats ? 🙂
terrormat:
Har haft distansförhållande Sverige-Australien i 1,5 år nu. Är lite jobbigt ibland, speciellt när man måste åka hem, men det går ändå ganska bra. Man får fokusera på annat - typ kompisar och jobb/skola - så går tiden fortare
va skönt att det är flera som skriver precis så som jag känner och gör. Då är det väl så det oftast är, och det här med att man ska fokusera på annat och så.
EmmsEmma:
Nä, vi har ju inte det D:
EmmsEmma:
Nä, vi har ju inte det D: