isola:
Men blöööh vad ni håller på. Mer än hälften i denna tråd har antagligen oskyddat sex men ujujujujuju om några som precis slutat högstadiet skulle köpa ringar åh herreguuud
🙂
bcsc:
Det var jätte många som sa att det skulle ta slut och det kommer inte hålla
tror så med faktiskt, tyvärr men du är 16 mina föräldrar skulle inte tolerera detta om ja var i din situation.
Budolicious:
Mm, för att få likes på facebook är nog den största här kan jag tänka mig
Cyniskt av dig!
Strumpish:
mina föräldrar skulle inte tolerera detta om ja var i din situation.
Att du förlovade dig? Skulle de slita av ringen på dig eller vad? Det är ju bara ett smycke som inte förändrar någonting i praktiken ia<dhoashdouh
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Cyniskt av dig!
Förnekar jag inte
Kanske bara är bitter för ingen gillade mig som tonåring (eller nu)
Strumpish:
tror så med faktiskt, tyvärr men du är 16 mina föräldrar skulle inte tolerera detta om ja var i din situation.
dom sa det i början och ett distansförhållande när man e 16 brukar inte hålla länge men det har hållit i ett år
Kan bara säga grattis, fan va nice
jag beklagar
Ronnja:
Kan bara säga grattis, fan va nice
Tack ^^ <3
amsi:
jag beklagar
För vad? 🙂
Jag kan inte säga något om förlovningar, känns det bra så visst go for it och hoppas att det håller!
Men distansförhållande är jag i själv och tycker att det funkar mycket bra! Mellan oss skiljer det ca 90mil. Självklart har det sina baksidor och dom är många men älskar man personen tillräckligt mycket och hittar ett fungerande sätt ser jag inga hinder. Ibland kan det vara bra att få längta lite
Darwood:
distansförhållande är jag i själv och tycker att det funkar mycket bra! Mellan oss skiljer det ca 90mil. Självklart har det sina baksidor och dom är många men älskar man personen tillräckligt mycket och hittar ett fungerande sätt ser jag inga hinder. Ibland kan det vara bra att få längta lite
MM det känns bra än så länge 🙂
mm det har du rätt i 🙂 man har fortfarande kvar den nykära känslan lite när man träffas 🙂 och a det har baksidor med det funkar ju 🙂 tiden tillsammans värderar man också på ett annat sätt 🙂
isola:
Att du förlovade dig?
nej? att vara 16 och ha så pass långt distans mellan sig? Hennes föräldrar borde ju ha nått vett i skallen att inte släppa iväg sin dotter bara sådär.
Tyvärr men jag tror inte på sånt där, i början kan det vara bra, men ändå ser jag det som ett desperat behov av någon och sen börjar man bli kontrollfreaks och börjar bråka "vem är han"?? "vem är hon"?? "vad gör du"?!?!?! HALLÅÅÅ??? damp. "nu gör jag SlUT"!! "HA DET BRA" ORKAR INTE SÅ GÅ OCH DÖ" Åhh förlåt! var upptagen"" komigen gumman, älskling"" okej puss puss"" älskar dig"" ååhh "vad gör du nu då"??!! du är jOBBIG"" "puss"! förlåt" saknar dig"" åhh" vill vara med dig"" jaaa"" :'("" fan orkar inte mer nu" 2 år efter. okej hejdå"
Strumpish:
nej? att vara 16 och ha så pass långt distans mellan sig? Hennes föräldrar borde ju ha nått vett i skallen att inte släppa iväg sin dotter bara sådär. Tyvärr men jag tror inte på sånt där, i början kan det vara bra, men ändå ser jag det som ett desperat behov av någon och sen börjar man bli kontrollfreaks och börjar bråka "vem är han"?? "vem är hon"?? "vad gör du"?!?!?! HALLÅÅÅ??? damp. "nu gör jag SlUT"!! "HA DET BRA" ORKAR INTE SÅ GÅ OCH DÖ" Åhh förlåt! var upptagen"" komigen gumman, älskling"" okej puss puss"" älskar dig"" ååhh "vad gör du nu då"??!! du är jOBBIG"" "puss"! förlåt" saknar dig"" åhh" vill vara med dig"" jaaa"" :'("" fan orkar inte mer nu" 2 år efter. okej hejdå"
Det beror ju på vem man e också 🙂 du kanske har haft erfarenhet av detta och då kanske detta kan hända. Än så länge känns det bra iaf i mitt fall 🙂
bcsc:
du kanske har haft erfarenhet av detta och då kanske detta kan hända
har haft ett förhållande på distans, så ja jag har väl en del erfarenheter av det. Och det mesta är dåligt, men naturligtvis finns det bra saker också
bcsc:
Än så länge känns det bra iaf i mitt fall 🙂
så bra! lycka till hoppas det kommer fortsätta bra 🙂