Angeleyes:
Du kan ändra ditt tankesätt och må bättre men det är bara du själv som kan be om hjälp.
Mm men kommer va så jävla nervöst att gå dit å träffa nån man nt känner.. kommer typ spy haha
Angeleyes:
eller förälder att ringa åt dig.
Ja, får prata med mamma om det.. måste prata med henne snart om allt detta. Hon vet lite, eftersom jag nt är me på idrotten sen 1 år tillbaka, men måste berätta mer å säga att jag måste få hjälp men vafan ska man säga....
szara:
Ah.. man kanske kan börja att säga "Det känns inte som jag har tillräckligt me problem för att få vara här.. men jag känner ju att jag inte alls mår bra"
Det låter bra! Du kommer må bra efteråt när du har sagt det.
kraamisz:
Det låter bra!
Ja.. 🙂 grejen är bara att det är så himla svårt att öppna sig, sen att prata om något som är tungt är såklart jätte jobbigt ju.. även om det är en psykolog som har detta som jobb så känns det fel att börja gråta framför nån som inte känner en.. alltså.. man skäms ju.
szara:
grejen är bara att det är så himla svårt att öppna sig, sen att prata om något som är tungt är såklart jätte jobbigt ju..
Jag vet, det är jättejobbigt. Jag skulle nog också skämmas, haha 🙂 Men det behöver man ju verkligen inte göra. Psykologer är nog vana vid att folk gråter 🙂 Det är ingen fara. När man har gråtit brukar det oftast kännas mycket bättre!
kraamisz:
När man har gråtit brukar det oftast kännas mycket bättre!
Ah så är de
Harpyja:
För jag är dålig på att ta min medicin.
vadå för medecin då?
allt för många gånger
Känner inte så nu, inte förut heller. fast sen gjorde jag inte det för en tredjegång heller.
Floppsen:
Känner inte så nu, inte förut heller. fast sen gjorde jag inte det för en tredjegång heller.
Okej, vi förstår att du försöker låta rolig och sådär. Men grejen är att det roligaste med dig är att du TROR du låter rolig. Hejdå
szara:
Okej, vi förstår att du försöker låta rolig och sådär. Men grejen är att det roligaste med dig är att du TROR du låter rolig. Hejdå
HAHAHA! FEL! Det roligaste är när folk stör sig!
Hejdå.