dom flesta här skulle nog tycka att jag har en konstig syn på döden o livet. jag tror att de mest under lägsna först e faktiskt växten sen kommer juret som äter upp växten sen kommer människan som äter upp djuret men vem äter mänskian???jag tror faktist att de e flera '''gudar''' där uppe som e liksom som djur o människa fast på himllen om ni fattar va ja menar..när vi dör blir vi mat till dom hungriga gudarna där uppe som dödar oss me olika sätt ... vad är dom olicka sätten tror ni? hur ser eran syn på livet och döden ut?
=)
Människan "äter" sig själv.
nej m'nniskan dör faktist ofrivilligt så kom inte me massa moral bull shit nu ^^ tack
kebaboxo:
hur ser eran syn på livet och döden ut?
själen är evig och odödlig,när vår fysiska kropp dör lever själen vidare i annan form eller skepnad.
kebaboxo:
.när vi dör blir vi mat till dom hungriga gudarna
nej du blir mat till maskar
bakterier skall tugga på mig
kebaboxo:
när vi dör blir vi mat till dom hungriga gudarna
Det luktar troll
krasch:
bakterier skall tugga på mig
din bild och de du skrev skrämmer mig
Jottjott:
din bild och de du skrev skrämmer mig
okej
för mig är det bara sanning att bakterier skall tugga på mig. ser inte det läskiga. (eller jo, fast nej)
Paranormal_Cannabis:
hur ser eran syn på livet och döden ut?
Min syn på döden är enkel. När du dör så lever din själ antingen vidare här på jorden eller så går den vidare. oftast stanar man kvar bara för att man inte är beräd att dö. Eller så kan man vandra mella. mjan liksom hälsar på, typ
kebaben
farbror gugge:
nej du blir mat till maskar
nej =)
leafar:
Det luktar troll
??
sansan93:
man inte är beräd att dö. Eller så kan man vandra mella. mjan liksom hälsar på, typ
okej interesant 🙂
enhimmelskdrog:
kebaben
utveckla? =)
kebaboxo:
utveckla? =)
tror gudarna dödar oss med kebaben.... =)
enhimmelskdrog:
tror gudarna dödar oss med kebaben.... =)
hehe har facktist tänkt på de.. mm interesant