Aviseringar
Rensa alla

Dokumentärer! [love]

Ämnesstartare

Nu ligger den i klotter så du behöver ej låsa tråden, ****huve. Man får ju inga svar i filmtips-tråden.

Jag älskar att se på dessa. Ge gärna tips om ni vet några bra! Om allt mellan himmel och jord.

Jag gillar dokumentärerna där han brunhårige killen med glasögon är med i (han intervjuar osv) vet ni vilka jag menar?

Sen älskar jag SVT's inferno om psyksjukdomar! Jättebra, finns att se på SVT UR.

Tips tips tips! Dokumentärer är så sköna att kolla på innan man somnar, för ja, de gör en rätt så sömnig ibland. Vet ej varför. [blush]

Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bra Angeleyes!11

Lycka till!

SvaraCitera
Ämnesstartare

jahopp alla smartiga peeps ligger o sover vid den här tiden...suck.....................

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad gay post

SvaraCitera
Ämnesstartare

fy fan vad nördigt egentligen...neee..får ont i huvud har haft handduken för länge...ska göra yoga ist sen bOoOOoOMs i säng

SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

****huve

Tror du stavat fel här.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg en bra dokumentär om thaifruar! Finns ännu på svtplay.

http://svtplay.se/v/2297634/dokumentarfilm/karlek_pa_bestallning?cb,a1364145,1,f...

Och ja, samlingstrådar suger, man får aldrig bra svar där. Bort med alla samlingstrådar!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror du stavat fel här.

nej ? fyra bok stäver dvs s n ä l l 1 2 3 4 = snäll (fyra st) = snällhuve egentligen rent korrekt - snällhuvud

SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Såg en bra dokumentär om thaifruar! Finns ännu på svtplay.

cool!! kanske kollar innan sovtime...
gillar svt play

SvaraCitera
blum
 blum

men åh jag låste upp din tråd [sad] tar bort denna istället, mycket bättre att ha en vettig dokumentärtråd i filmforumet

SvaraCitera
blum
 blum

Tråden raderad från Forum X/Klotter

SvaraCitera