Det framställer ju afrikaner som galna i bananer
handlar inte d spelet om aper?
Angelize:
handlar inte d spelet om aper?
neeeh?!
Det är apor, inte negrer.
stereo total:
Det är apor, inte negrer.
Nej nu får du ge dig! Bara för att de gillar bananer betyder inte det att du ska ha rätt att kalla dem för nedvärderande saker
Dan_the_ironman:
Nej nu får du ge dig! Bara för att de gillar bananer betyder inte det att du ska ha rätt att kalla dem för nedvärderande saker
Sorry. Googlade bilder och såg att jag faktiskt mindes fel.
Fattar inte hur spelskaparna kan gestalta negrer på det där sättet. Asrasistiskt.
stereo total:
Asrasistiskt.
Ja ellerhur?! En del av dem har ju bara slipsar som kläder dessutom, och går till och med som apor, det hela är så absurt, hur kan spelskaparna ha sluppit undan med detta?
Dan_the_ironman:
Ja ellerhur?! En del av dem har ju bara slipsar som kläder dessutom, och går till och med som apor, det hela är så absurt, hur kan spelskaparna ha sluppit undan med detta?
Alltså, jag fattar inte heller. Och min mamma liksom köpte Donkey Kong-spel till mig när jag var liten.
Nu fattar jag ju liksom varför hon gjorde det. Hon ville så ett rasistiskt frö i min hjärna. Fy fan.
Är så jävla äcklad just nu..
stereo total:
Är så jävla äcklad just nu..
Samma här, inte undra på att SD kom med i riksdagen först när vår generation fick rösträtt 🙁
Dan_the_ironman:
Samma här, inte undra på att SD kom med i riksdagen först när vår generation fick rösträtt 🙁
Nej fy fan. Är glad att jag inte är neger nu asså.
bananer är gott
Den här tråden är jätterolig.
retstickan:
bananer är gott
det är ju jätteäckligt: c
Nintendos BFF:
det är ju jätteäckligt: c
neisch! passar till mkt också. förtom till pizza där det är jätte äckligt