aaa, tja.
är så himla desperat efter ett par dr.martens. 🙁
nya är så himla dyra, så någon som vet vart man kan få tag på begagnade för ett hyfsat pris? förutom på tradera/blocket osv.
inte någon som har ett par 36:or som ligger och skrotar någonstans..?
astronaut:
tradera/blocket
Tradera och blocket är ju annars perfekt när det kommer till begagnade grejer
Rådjuret:
Tradera och blocket är ju annars perfekt när det kommer till begagnade grejer
Jo, ja. Men det är svårt att hitta 36:or där. 🙁
De flesta 8-håls är typ 40-42.
astronaut:
De flesta 8-håls
vad ska du ha då?
Har också. Fast i storlek 47.
köttfärssås:
Fast i storlek 47.
oj!
Trodde du snackade om sprit först. När jag gogglade visade sig att det var skor. Då kan jag ej hjälpa.
Lounge fact:
http://www.tradera.com/Dr-Martens-auktion_340306_130130981
?
Ah, såg de, men tror inte de skulle passa heller. Har egentligen 34-35, och 36 är liksom det största jag kan ha innan skorna lossnar från fötterna.
S3ON:
Trodde du snackade om sprit först. När jag gogglade visade sig att det var skor. Då kan jag ej hjälpa.
astronaut:
Ah, såg de, men tror inte de skulle passa heller. Har egentligen 34-35, och 36 är liksom det största jag kan ha innan skorna lossnar från fötterna.
jävlar hur lång är du?
Lounge fact:
jävlar hur lång är du?
Är ju bara 13 bast och extremt kortväxt (skyller på mina asiatiska gener). Är knappt 150cm lång.
astronaut:
Är ju bara 13 bast och extremt kortväxt (skyller på mina asiatiska gener). Är knappt 150cm lång.
mkaj.. ja de brukar väll ha små fötter iaf i typ thailand och så!!! men lycka till, lär väll komma upp annons såsmåningom
Lounge fact:
mkaj.. ja de brukar väll ha små fötter iaf i typ thailand och så!!! men lycka till, lär väll komma upp annons såsmåningom
Är kines.
Men ah, får väl hoppas på det!