hur mycket tror ni jag orkar dricka? ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Hela annars är du ingen viking! ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Drack igår högljutt påhejad några vänner ur en halvliterskopp som vi hade fått för oss var en bra idé att ha i 1/3 burk nescafé i....
lol, drack nyss up allt ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
fistforfight:
1/3 burk nescafé i....
viking
själv hade jag 10 skedar kaffe i.
Maxwinner:
viking
själv hade jag 10 skedar kaffe i.
![[bigcheers]](/img/smilies/bigcheers.gif)
Vågar dock säga att det inte var det godaste jag druckit direkt. Blev som en tjock jävla sörja...
fistforfight:
Vågar dock säga att det inte var det godaste jag druckit direkt. Blev som en tjock jävla sörja...
bättre än kaffe med mjölk i [pukesmiley] vad var det för idiot som kom på den idén? jävla te-drickare, säkert.
själv röker jag inte men att sitta i en jazz bar med en svart kaffe och ciggrök överallt är det bästa som finns, gjorde det en gång i usa.
tyvärr var det vid lunch tid, så det var ljust...
det ska vara kväll och mörkt, och live musik, då är det perfekt.
Maxwinner:
bättre än kaffe med mjölk i [pukesmiley] vad var det för idiot som kom på den idén? jävla te-drickare, säkert.
Känns som man egentligen inte gillar kaffe då kan jag tycka... Min mor räknas till denna subkultur av sjuka mjölk-nyttjare. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
fistforfight:
Känns som man egentligen inte gillar kaffe då kan jag tycka... Min mor räknas till denna subkultur av sjuka mjölk-nyttjare.
typiskt brudar.
Maxwinner:
typiskt brudar.
![]()
du vet att koffein inte är så nyttigt i överdrivet stora mängder, va?
eller att liksom sitta och hälla i sig kaffe på det sättet.. så otroligt snuskigt
Rodja:
du vet att koffein inte är så nyttigt i överdrivet stora mängder, va?
Äsch det är mysigt när händerna börjar skaka och hjärtat pumpar hårt... ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
Maxwinner:
Drack också kaffe svart men på farfars begravning insåg jag att det var otroligt gott att ha grädde i.
Harpyja:
Drack också kaffe svart men på farfars begravning insåg jag att det var otroligt gott att ha grädde i.
Lite dyrt pris för att lära sig det men men...