hur mycket tror ni jag orkar dricka?
Hela annars är du ingen viking!
Drack igår högljutt påhejad några vänner ur en halvliterskopp som vi hade fått för oss var en bra idé att ha i 1/3 burk nescafé i....
lol, drack nyss up allt
fistforfight:
1/3 burk nescafé i....
viking själv hade jag 10 skedar kaffe i.
Maxwinner:
viking själv hade jag 10 skedar kaffe i.
Vågar dock säga att det inte var det godaste jag druckit direkt. Blev som en tjock jävla sörja...
fistforfight:
Vågar dock säga att det inte var det godaste jag druckit direkt. Blev som en tjock jävla sörja...
bättre än kaffe med mjölk i [pukesmiley] vad var det för idiot som kom på den idén? jävla te-drickare, säkert.
själv röker jag inte men att sitta i en jazz bar med en svart kaffe och ciggrök överallt är det bästa som finns, gjorde det en gång i usa.
tyvärr var det vid lunch tid, så det var ljust...
det ska vara kväll och mörkt, och live musik, då är det perfekt.
Maxwinner:
bättre än kaffe med mjölk i [pukesmiley] vad var det för idiot som kom på den idén? jävla te-drickare, säkert.
Känns som man egentligen inte gillar kaffe då kan jag tycka... Min mor räknas till denna subkultur av sjuka mjölk-nyttjare.
fistforfight:
Känns som man egentligen inte gillar kaffe då kan jag tycka... Min mor räknas till denna subkultur av sjuka mjölk-nyttjare.
typiskt brudar.
Maxwinner:
typiskt brudar.
du vet att koffein inte är så nyttigt i överdrivet stora mängder, va?
eller att liksom sitta och hälla i sig kaffe på det sättet.. så otroligt snuskigt
Rodja:
du vet att koffein inte är så nyttigt i överdrivet stora mängder, va?
Äsch det är mysigt när händerna börjar skaka och hjärtat pumpar hårt...
Maxwinner:
Drack också kaffe svart men på farfars begravning insåg jag att det var otroligt gott att ha grädde i.
Harpyja:
Drack också kaffe svart men på farfars begravning insåg jag att det var otroligt gott att ha grädde i.
Lite dyrt pris för att lära sig det men men...