Hej! Jag heter Erik och har stora drömmar om att bli en känd skådespelare! Min största dröm är att få ta emot en oscarsstatyett för bästa huvudroll.
Skådespeleri är det som jag drömmer om att få jobba med. Jag har bara gått kurser i teater tidigare och nu har jag tagit studenten och undrar om någon har tips på hur jag ska gå till väga med min dröm. Var ska jag börja? Vart ska jag vända mig för att bli skådepelare? Och hur vinner man en Oscar för bästa huvudroll? Vad krävs?
erik
erikl89:
Och hur vinner man en Oscar för bästa huvudroll? Vad krävs?
Du har kommit till rätt sida
erikl89:
stora drömmar om att bli en känd skådespelare!
åh, det vill jag också. fast känd är kanske lite mycket att ta i - för mig räcker det om jag "bara" får prova på att spela i en film, eller något.
erikl89:
Var ska jag börja? Vart ska jag vända mig för att bli skådepelare? Och hur vinner man en Oscar för bästa huvudroll? Vad krävs?
Alltså, för att du ska ha någon chans, så måste man nog verkligen brinna för teater. Älska att spela och verkligen försöka få fram alla känslor som krävs. Annars måste man väl vara determinerad och så vidare - man kan inte bara ge upp.
Förlåt, men jag undrar verkligen, om du vill spela teater för att det är kul eller just för att vinna en Oscar..? För, alltså, det känns ganska onödigt om du gör det bara för att vinna det där.. Det är väl just skådespelandet det går ut på? Att man ska försöka bli bättre hela tiden och så vidare..?
erikl89:
Jag heter Erik
HAHAHAHAHAHA!
Jag vill bli sångerksa
Men drömmen är förlänge sen krossad
pepparkakshjärta:
Förlåt, men jag undrar verkligen, om du vill spela teater för att det är kul eller just för att vinna en Oscar..?
Givetvis brinner jag för det! En Oscar bevisar verkligen hur mycket man brinner för skådespel! Skådespelare är det jag vill bli och mitt mål är att vinna en Oscar
Men vad tror ni krävs av en skådespelare för att vinna bästa huvudroll?
Hollywood har tyvärr ingen plats för fler Erik.
Tråden låst på grund av inaktivitet