agnesberg:
säker på de?
Yes, 100% säker. Är relationen så dålig så att någon vill vara otrogen så är ju inte den ralationen mycket att ha. Ett 100% krav är naturligtvis att gåda parter är fullkomligt nöjda med den sexuella biten de har tillsammans. Annars faller ju hela relationen/förhållandet på just detta.
titlover:
Yes, 100% säker. Är relationen så dålig så att någon vill vara otrogen så är ju inte den ralationen mycket att ha. Ett 100% krav är naturligtvis att gåda parter är fullkomligt nöjda med den sexuella biten de har tillsammans. Annars faller ju hela relationen/förhållandet på just detta.
Man kan väl va kär och tillsammans i ett bra förhållande utan att ha sex? Men du beskriver fortfarande din egen preferens antar jag
dahlbear:
Man kan väl va kär och tillsammans i ett bra förhållande utan att ha sex? Men du beskriver fortfarande din egen preferens antar jag
Naturligtvis är det jag säger/skriver på olika forum min egen åsikt.
Sexlöst förhållande? Nej, det tror jag ärlat talat inte på. Jag misstänker att just brist eller störningar vad beträffar den sexuella biten är en av de största anledningar till att förhållande spricker. Det är en vild gissning från min sida.
Fakta däremot är att svenskarna ligger i topp i världen bland civiliserade länder när det gäller spruckna förhållande och vi ligger även i topp i världen med flest singlar dvs ensamstående. Och det är ju inga siffror vi behöver vara stolta över. Bara beklagligt. Lite märkligt är det samtidigt att antalet förhållande/relationer som spricker ökar för varje årtionde.
Mmm har inget särskilt åsikt. Men det är väl att så länge man passar vandra liksom. Att man kan vara sams länge. För oavsett hur pass perfekt en person är, så länge det blir osams emellan de, så spelar ingen andra faktorer något roll.