Notifications
Clear all

droger

Topic starter

ungdom94:

men det orkar jag inte bry mig om xD, va fan ska jag har för bild då ? ... får la ha en på eminem ;D

tyvärr men eminem e också knarkare

Bevis

ReplyQuote
Topic starter

ungdom94:

ag är ingen knarkare !

Tar du knark eller inte? Jag fattar fortfarande inte..

ReplyQuote
Topic starter

framtidstron lever:

Jag har mer stake än vad du någonsin kommer få. Varför skulle jag behöva en hudslang mellan benen?

Visst har du stake, men den är inte din egen även om du önskar att den vore det! Ni kvinnoäckel är bara ute efter att symboliskt äga en kuk, det är därför ni lurar små oskyldiga pojkar att inleda sexuella relationer med er!

ReplyQuote
Topic starter

Lämna myrorna i fred:

Visst har du stake, men den är inte din egen även om du önskar att den vore det!

Jo, jag är respektingivande, har mycket fitta helt enkelt. Min mentala högst socialt inlärda stake är väldigt stor. Du fyller inte ens ut din skinnslang jämfört med min integritet och pondus. Du är blott en mus och jag är kvinna.

ReplyQuote
Topic starter

framtidstron lever:

Jo, jag är respektingivande, har mycket fitta helt enkelt. Min mentala högst socialt inlärda stake är väldigt stor. Du fyller inte ens ut din skinnslang jämfört med min integritet och pondus. Du är blott en mus och jag är kvinna.

Fåniga kvinna... precis som alla andra av det täcka könet är din intelligens och din självmedvetenhet för låg för att du ska inse att du redan blivit dominerad och tillrättavisad av en man. Kvinnor bara fortsätter att munhuggas ad infinitum, de små liven är för dumma för nåt annat! Det är tamejfan så att man vill tillrättavisa dem fysiskt!

Såhär hanterar riktiga karlar kvinnor:

ReplyQuote
Topic starter

Lämna myrorna i fred:

Fåniga kvinna... precis som alla andra av det täcka könet är din intelligens och din självmedvetenhet för låg för att du ska inse att du redan blivit dominerad och tillrättavisad av en man.

kom då!

ReplyQuote
Topic starter

framtidstron lever:

kom då!

Ok. [mad][blush]

ReplyQuote
Topic starter

Lämna myrorna i fred:

Ok.

[mad][party][bigcheers] *vinner*
Störst fitta till miiiiiig!

ReplyQuote
Topic starter

enni:

tyvärr men eminem e också knarkare

men jag orkar inte bry mig ...., han är en av mina allra största idoler .

framtidstron lever:

Tar du knark eller inte? Jag fattar fortfarande inte..

jag tar droger, när jag känner för de, ibland när jag vill ha extra kul [y]

ReplyQuote
Topic starter

ungdom94:

jag tar droger, när jag känner för de, ibland när jag vill ha extra kul

Ja, droger = knark, Du = knarkare

ReplyQuote