Hmm, om jag nångång får flipp oh börjar lira dibbe igen så ska jag helt klart kolla in det.
Fast det är klart, har nog haft min period för livet av det
Stringburka:
kub-recept
Coolt! Finns det såna irl också?
Daande:
Coolt! Finns det såna irl också?
Klart. Ta en skokartong, stoppa i ett svärd och två rubiner, så får du ett brinnande svärd!
Stringburka:
Alltså, förändringarna är ENORMA. Det blir som ett helt annat spel, men ändå inte, typ.
gah! det här låter askul! jag är på att starta en ny gubbe från scratch om någon annan vill *hint*
Stringburka:
Klart. Ta en skokartong, stoppa i ett svärd och två rubiner, så får du ett brinnande svärd!
Jag tänkte mer praktiska appliceringar. Kan jag t.ex. stoppa i kaksmet och två rubiner, och få en färdiggräddad kaka?
Daande:
Jag tänkte mer praktiska appliceringar. Kan jag t.ex. stoppa i kaksmet och två rubiner, och få en färdiggräddad kaka?
Inget är mer praktiskt än ett brinnande svärd!
Men jo, det fungerar nog. Tar du några emeralder får du en giftig kaka.
CUBIC_Cube:
gah! det här låter askul! jag är på att starta en ny gubbe från scratch om någon annan vill *hint*
Gärna det... Ska ändå försöka få Hamachi eller vad det heter att funka imorrnkväll, men jag kan PM:a dig min mailadress (kan inte komma in på UM hemifrån) så kan vi spela via TCP/IP...
Stringburka:
Inget är mer praktiskt än ett brinnande svärd!
Jo, t.ex. ett o-brinnande svärd, eftersom det går att hålla i utan att bränna sig.
Stringburka:
Men jo, det fungerar nog. Tar du några emeralder får du en giftig kaka.
En sån vill jag nog inte ha.
Daande:
Jo, t.ex. ett o-brinnande svärd, eftersom det går att hålla i utan att bränna sig.
Men jag har Gloves of Fire Resistance, och ett brinnande är mer praktiskt för mig som ofta är ute i skogen om jag ska göra en brasa...
Stringburka:
Men jag har Gloves of Fire Resistance, och ett brinnande är mer praktiskt för mig som ofta är ute i skogen om jag ska göra en brasa...
Jaha, men jag har bara grytlappar och dom tål inte eld okej?
Här är två videor om Modden gjord av T2Darlantan, datanörden som skulle ta "livet" av sig. Han ger en del tips och inspiration om moden.
'Jag tänkte skaffa det här, varför skaffa diablo 3 (vilket jag ska skaffa) om man ska ha det här?
Här är del 1 av recensionen:
Och del 2:
Hm, verkar lite intressant ska kanske börja köra nån mod nån gång, men kör ladder för fullt nu.. är ju s5 nu, det som krävs för att det ska vara kul att spela är ju att man känner nån annan som kör samma. Och det är alltid nån man känner som lirar, d2 är inte dött är ju ca 50.000 spelar inne konstant på b.net och spelar D2LOD.
Någon som vill spela?
Tråden låst på grund av inaktivitet