Aviseringar
Rensa alla

Efter gymnasiet


Ämnesstartare

Gifted:

(My keyboard is American, so I type in English). After highschool, I went to Stockholm Uni 3 years, then started studying for a PhD in math. Was done 5 years later, worked as univ. teacher for a semester, then moved to Switzerland (Zurich) for a year, to do research.
My girlfriend studied in the US, so after one year in Zurich and some luck, I got a 2-year research position in Univ. of Pennsylvania (where all Trump people studied).
Have one more semester left now, and we'll see what happens after December.
Probably going back to Sweden - going to have a kid and I really don't want my kid to grow up in the US - education and healthcare sucks, lots of violent crimes, and food quality is bad. American pizza < Swedish kebab pizza.

Intressant, låter som att du har fått en väldigt bra utbildning!


   
SvaraCitera
Gifted

jackie97: Intressant, låter som att du har fått en väldigt bra utbildning!

I am not complaining.


   
SvaraCitera

jackie97:
Vad är era planer efter gymnasiet eller för er som redan tagit studenten vad gör ni idag? 
Själv vill jag till London, nån mer som ska dit?

Mina planer är att läsa 6 år till och sen bli barnmorska, sen när jag har tillräckligt med pengar så vill jag resa runt världen. 


   
SvaraCitera
Berit

volontära och jobba som aupair


   
SvaraCitera

Jobba resa ta det lugnt ett år!


   
SvaraCitera
P1ka
 P1ka

Jag vill flytta till Japan för det är så bra där och coolt och fint och häftigt Glad. då kan jag sitta och kolla på anime hela dagenTumme upp. och dom har så mycket braigare kultur och sånt åBlink.


   
SvaraCitera