Aviseringar
Rensa alla

EKONOMI: Finanskris for dummies del 2

Antingen kör du bara de två första meningarna, eller (helst) skriver en egen liten ingress som sammanfattar texten på 1-2 meningar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

gjort ett tappert försök. men har ingen bild till någon av dem.
den där sidan ni hämtar bilder ifrån, finns några passande, men har inte kollat upp ordentligt hur man kirrar det.

SvaraCitera

Lisa Bryntesson:

what??[rolleyes]

Hehe, sry att det blev lite hastigt och lustigt. Jag kollade bara snabbt igenom just där det stod och märkte att den ändringen inte var gjort trots att vi redan tillrättavisat den. Desamma gäller faktiskt på andra delen, att vissa fel blivit påpekade men inte ändrats. Det jag menade.

Men då jag bara kollade där menade jag att det kanske bara var ett fel som slunkit igenom. Men efter att ha läst andra delen verkar det som du faktiskt ganska lätt glömmer att ändra en del saker.

Lisa Bryntesson:

snarlikt

skulle hellre se ordet dylikt.

Annars börjar det se helt okej ut. [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Men då jag bara kollade där menade jag att det kanske bara var ett fel som slunkit igenom. Men efter att ha läst andra delen verkar det som du faktiskt ganska lätt glömmer att ändra en del saker.

händer antagligen för det finns två likadana ord i hela texten som behöver rättas och har ingen koll på hur många de är så när jag hittat en tror jag att det är fixat. men har hittat av orden du påpekat när jag klistrade in dem o texter.

Jillie Kaaret:

skulle hellre se ordet dylikt.

smaksak? tror de har att göra med vilken dialekt man har, haha[bigsmile]

SvaraCitera

Uppe

SvaraCitera

Tråden låst

SvaraCitera