Negerjäveln skall torteras så gruvligt att han tror att hans namn är ''smärta''. Sen fängelse 16 år. Sen dödsstraff.
Nachac:
Inte om de har bättre saker för sig.
"Bättre" specificeras nog av det som är mer intressant så jag tror de kommer skita i allt som gör dem "bättre"
Vissa vill inte jobba 9 timmar om dagen på ett hederligt arbete utan föredrar att begå brott eftersom det är lättare, vad gör man då?
Nachac:
Du underskattar psykologer och andra som ska avgöra sådant.
Jag hävdar bestämt att psykologer är lurendrejare som inte tillför mkt.
Detta baserat på egen erfarenhet och möten med personer inom denna yrkesgrupp
Nachac:
Ingen som sagt att vi ska införa ett systematiskt "undkommande."
inget straff för brottet = de kommer undan med det
Nachac:
Så kan man förstås se det. Å andra sidan får man då också betrakta någon som har ramlat en ramlare, någon som har förstört en dator en datorförstörare, någon som har kastat en snöboll en snöbollskastare och så vidare.
Straffet ar inte rattvist. Elin fick over 50 ar av sitt liv utraderat ofriviligt, invandraren far 12 ar i lyxboende baserat pa frivilliga handlingar. Oga for oga, tand for tand.
Pappbox:
Vissa vill inte jobba 9 timmar om dagen på ett hederligt arbete utan föredrar att begå brott eftersom det är lättare, vad gör man då?
Detta skulle ju innebära stöld eller någon form av organiserad brottslighet. Det senare är relativt ovanligt och det förra beror med all sannolikhet på ekonomiska och sociala problem, som föder desperation.
Pappbox:
Jag hävdar bestämt att psykologer är lurendrejare som inte tillför mkt.
Detta baserat på egen erfarenhet och möten med personer inom denna yrkesgrupp
Ger inte mycket för detta.
Pappbox:
inget straff för brottet = de kommer undan med det
Läs igenom hur jag tycker rättssystemet ska skötas igen och återkom.
Nachac:
Detta skulle ju innebära stöld eller någon form av organiserad brottslighet. Det senare är relativt ovanligt och det förra beror med all sannolikhet på ekonomiska och sociala problem, som föder desperation.
Sa du menar att Madoff var desperat?
Fy fan, såg bilderna, önskar att jag inte gjort det. Fy fan säger jag bara :/
Fy fan, såg bilderna, önskar att jag inte gjort det. Fy fan säger jag bara :/
acadi:
Sa du menar att Madoff var desperat?
Madoff?
Nachac:
Madoff?
Sa ni vanster folk pastar att overklassen ar mindre kriminell an underklassen?
acadi:
lmgtfy
Nej, det har jag heller inte påstått.
acadi:
vanster folk
Förolämpa mig inte, särskilt inte med särskrift.
Elin var helt klart vard mer an 11-12 ar. Straffet bor alltid vara minst lika hemskt som brottet.