Jag har börjat chatta med en kille som verkar väldigt trevlig, han går i min skola btw...
Alltså det går väl helt ok, smått akward men han är sjukt trevlig.
Jag har bara en fråga till er killar.
När nån börjar chatta med er, brukar ni snacka med era kompisar om en?
För jag klarar fan inte av om hans kompisar får reda på det...
Jag är inte typen av tjej som njuter av uppmärksamhet, utan jag får panik ibland om sånt händer...
Oroar mig sjukt mkt... men vill veta om de snackar om en, tänk om han tycker att jag är konstig och klängig!
Har en kompis som började kika en annan kille, han ignorerade henne och snackade typ skit om henne med sina vänner.De flinar alltid när de ser oss...
händer nåt liknande med mig så kmr jag sjunka ner i marken
fy fan... är sjukt nervös...
edit: ändrat på vissa ord (kursiva) så att man lättare förstår då inte så många verkar använda sociala medierna jag snackar om :I
Du vill alltså chatta med honom? Va fan testa och se, och blir det pinsamt så lär det gå över.
vad kikar ni på då?
Jag är fan för gammal, fattar inte flera ord.
Vad betyder kika och igga?
ANONYMÉS:
Du vill alltså chatta med honom? Va fan testa och se, och blir det pinsamt så lär det gå över.
har redan börjat chatta med honom, är dock rädd för att han kmr snacka skit om mig...
Razor:
Jag är fan för gammal, fattar inte flera ord.Vad betyder kika och igga?
kika: ett socialt media, som sms. via internet igga: ignorera
MånskensFlickan: När nån börjar kika er, brukar ni snacka med era kompisar om en?
Alltså om nån tittar på mig?
MånskensFlickan: När nån börjar kika er, brukar ni snacka med era kompisar om en?
Tjaa, jo det sker. Folk brukar diskutera om sina privatliv med vänner så det är naturligt. Avslöja inte för mycket om dig som person i början, ta det lugnare. Då kan du heller inte bli sårad så lätt.
aristoteles:
Alltså om nån tittar på mig?
haha nej, kik är ett socialt media (edit chatt), som msn eller sms. XP