Det beror på tjejen tror jag. Problemet är väl att de tjejer som är nåt att ha för en blyg och snäll kille ofta är blyga och snälla själva och syns alltså mindre än bimbobrudarna 😛
Tycker de är söta
Fattar inte orcite. Han sitter hela tiden på UM och gråter ut pga att alla tjejer är så falska och konstiga/ skriver semi-hatiska inlägg om tjejers natur. Han känner sig ensam ibland och andra gånger när han umgås med tjejer så vet han inte hur han ska göra.
Sedan har han mage att påstå att det är de sociala och glada killarna - de som både lyckas bli intresserade och intressera - som har låg självkänsla och använder denna trevliga utåtriktade personlighet som ett vapen.
Orcite verkar vara så isolerad i sin egen bitterhet att han glömt bort att alla är olika och tror därmed att de killar som mår bra och klarar av att ha många olika sorters relationer (vänskap, KK, kärlek, förälskelse, one night stand) helt enkelt fejkar.
Och varför skulle killar som gillar engångsknull vara lögnare eller bad boys!? De råkar väl bara bli småkåta en lördagskväll, hittar en tjej som är lika småkåt, båda två kommer överens om att ha sex och dagen efter är det No hard feelings.
Jag tycker orcite påminner om ensamma människor som har Aftonbladet som sin enda informationskälla och sedan får för sig att alla muslimer är våldtäktsmän.
ohfckyou:
Jag gillar blyga killar. Det är charmigt.