Notifications
Clear all

en fråga till er tjejer.

Jag tycker du har väldigt söt avatar men jag kysser inte dig för det då risken att du kommer reagera på ett mindre bra sätt är ganska så stor. Kanske inte riktigt lika stor men ändå stor tror jag risken är att hon kommer reagera negativt på det du gör.

Man kan väl inte bara kyssa någon så där bara för man tycker hon är söt och man pratar med henne ibland? Möjligtvis när man var 9 år gammal.

ReplyQuote
Topic starter

el guaje. bra sagt. jag tänker inte som ni andra gör. bara för att man inte gör det betyder det inte att jag inte kan. att kyssa en tjej på huvudet, säga att hon är söt och gå iväg. det låter som något jag skulle göra och kommer för den delen. men jag förstår vad du menar. valigt folk gör inte det. jag tar risken och jag är glad att höra vad ni tycker det va intressant om ni har något att säga så ser jag fram emot att höra det.

ReplyQuote

Det är bra peter93! Lycka till och rapportera hur det gick.

ReplyQuote
Topic starter

det ska jag göra och tack [smile]

ReplyQuote

peter93:

hakan?

[love]

ReplyQuote
Topic starter

peter93:

men jag förstår vad du menar. valigt folk gör inte det. jag tar risken och jag är glad att höra vad ni tycker det va intressant om ni har något att säga så ser jag fram emot att höra det.

Anledningen till att "vanligt folk" inte kysser folk på huvudet, kallar dem söta och sedan går iväg är att de flesta personer inte uppskattar att behandlas på det sättet av något random. "Vanligt folk" vill inte utsätta andra personer som de gillar för situationer som kan upplevas som obehagliga och skrämmande, och vill inte tvinga på folk de gillar oönskad kontakt. Ditt risktagande innebär ett risktagande med hennes känslor och hennes kroppsliga integritet. Kyss inte folk om du inte har anledning att tro att de vill bli kyssta.

ReplyQuote

asså du kan ju börja medd att ta hennes hand och lite annat gullit för att se hur hon reagerar

ReplyQuote
Topic starter

Om du kysser henne på ett annat ställe än munnen kommer du bara vilja ha mer. Kör med annan taktik om du är besatt av henne.

ReplyQuote
Topic starter

gå fram till henne och säg "hej får jag pussa dig?" först[party] eller skriv en lapp med ja och nej kryssrutor.[wink]

ReplyQuote
Topic starter

Dberorpå:

Om du kysser henne på ett annat ställe än munnen kommer du bara vilja ha mer.

ni vill jag verkligen göra det [wink]

ReplyQuote
Topic starter

kan ärligt säga att hon är den förstatjejen som jag verkligen vellat kyssa på läpparna. så grym e hon 🙂

ReplyQuote
Topic starter

velat

ReplyQuote
Topic starter

peter93:

kan ärligt säga att hon är den förstatjejen som jag verkligen vellat kyssa på läpparna. så grym e hon 🙂

Fan vad nice!
Kör hårt grabben!

ReplyQuote
Topic starter

peter93:

ni vill jag verkligen göra det

Du verkar inte fatta... Så, hejdå.

ReplyQuote

troll?[shake][shake]

ReplyQuote