Aviseringar
Rensa alla

en fråga till er tjejer.

Ämnesstartare

Dberorpå:

Du verkar inte fatta... Så, hejdå.

jag försåtr jag väljer bara att inte lyssna. jag tycker det är intressant att höra vad ni tycker men i slut ändan har jag redan bestämt mig. så ledsen. hon är alldeles för underbar för att inte våga [bigsmile]

jag ska berätta för er vad som hände innan veckan är över.

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte bara skaffa hennes nummer, smsa henne som fan tills ni flirtar och kanske skickar ett "puss" eller "<3" och sedan så kan du hålla henne i handen alt pussa på henne?

då vet du innan om hon är intresserad och så

SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

jag tycker det är intressant att höra vad ni tycker men i slut ändan har jag redan bestämt mig.

Vet, känner så när jag skapar trådar.
Är inte dum i huvudet, kan komma fram till egna slutsatser och lösningar.

SvaraCitera

Om någon som inte kysst mig förut bara kysste mig plötsligt skulle jag bli glad, om det var en person jag själv ville kyssa. Om det var en person jag inte ville kyssa hade jag blivit riktigt jävla förbannad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni bra kemi så röstar jag på pannan (fördel om du är lite längre också)

peter93:

jag skulle också vilja veta hur ni skulle reagera?

Hade blivit förvånad, men också glad.

SvaraCitera

om hon gillar dej också kommer hon ju bara bli glad av en liten oskyldig puss på kinden [wink] men för att va på den säkra sidan kan du ju göra det lite skämtsamt, så att det inte är extempinsamt om hon inte gillar det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid försöka.

SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

varenda gång jag ser henne vill jag kyssa henne

hahaha [bigsmile]

grymt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuuuskamuikkunen:

Hade blivit förvånad, men också glad.

hoppas att hon blir det också [love]

SvaraCitera

Detta kommer sluta illa. [sad]

[badgrin]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Detta kommer sluta illa.

antagligen

SvaraCitera
Ämnesstartare

but the force is strong in this one

SvaraCitera
Ämnesstartare

här är en uppdatering vad som hände.

jag gick fram till henne och kysste henne på kinden. hon log mot mig och frågade varför jag gjorde så. jag sa till henne att jag gillar henne och att är speciell. hon log mot mig sedan gick jag iväg och åt på en annan plats 🙂

detta gjorde jag i fredags.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, kanske bäst å ta en fika elr något innan[crazy]lite too much överraskning annars om hon nu kanske inte skulle va kär i dej

SvaraCitera

Börja med att kanske krama henne när ni går från varann och då ge en liten puss på kinden 🙂
Eller börja visa din kärlek på något annat sätt som tex vidrör henne vid vissa tillfällen 😀

SvaraCitera