Fråga: hur länge kommer UMchatten vara en beta?
Förslag: kan man inte fixa i chatten så att man enkelt kan skrolla upp så man kan se om man missat något väsentligt. istället för som nu att är det en livlig chatt så flyttas man ner så fort någon skriver.
Förslag: kan man inte fixa fyllelåsning. så man kan låsa sitt konto såsom helgon.se hade innan. alltså att man bestämmer tidigare på dagen mellan vilka timmar man vill att kontot skulle vara låst. såsom jag behövde igår, att det skulle vara låst mellan 02.00-05.00.
peace!
man kan ju scrolla upp om man låser autoscroll
resume:
såsom jag behövde igår, att det skulle vara låst mellan 02.00-05.00.
Vad skrev du?
ingen aning
Nachac:
Vad skrev du?
mycke konstigheter i någons gästbok
resume:
mycke konstigheter i någons gästbok
Skoj^^
resume:
Förslag: kan man inte fixa fyllelåsning. så man kan låsa sitt konto såsom helgon.se hade innan. alltså att man bestämmer tidigare på dagen mellan vilka timmar man vill att kontot skulle vara låst. såsom jag behövde igår, att det skulle vara låst mellan 02.00-05.00.
Eller så låter man bara bli att logga in.
resume:
Otroligt bra idé. Jag har gjort bort mig alldeles för många nätter.
Harpyja:
Otroligt bra idé. Jag har gjort bort mig alldeles för många nätter.
du slår aldrig mig. om du läser i radartards gästbok:/
resume:
du slår aldrig mig. om du läser i radartards gästbok:/
:'D
Tråden låst på grund av inaktivitet