Kom på en sak igår när jag struttade runt på stan och svettades.
Att tatuera in "pga anledning" i fin skrivstil någonstans, på handleden kanske.
Det vore ju fint och filosofiskt.
Allt är ju pga en anledning.
Så frågar folk varför det står så, och då svarar man:
pga anledning
Vill ha lite synpunkter på detta.
Hur kom det sig att du började tänka på det?
nee
me like it
ingen bra ide tycker jag, jag har bättre idder. carpe diem? vad är det nu igen, känner igen det hårt. nämndes i nån film jag såg för inte så längsen, tror det var national treasure
patrick bateman:
, jag har bättre idder. carpe diem? vad är det nu igen, känner igen det hårt. nämndes i nån film jag såg för inte så längsen, tror det var national treasure
"fånga dagen"
kebu12:
Hur kom det sig att du började tänka på det?
Tänkte på "pga anlening" lr ngt
OF 5:
me like it
mm!
frukt:
nee
usch vad tråkig du är
isola:
Tänkte på "pga anlening" lr ngt
var ju meningen att du skulle svara "pga anledning"
Ja, varför inte?
Om jag skulle tatuera mig så skulle det vara tvunget att ha något slags djupt budskap eller något Men! Någonting orginellt, tack.
kebu12:
var ju meningen att du skulle svara "pga anledning"
hahah åh borde ha gjort
MissAnox:
Om jag skulle tatuera mig så skulle det vara tvunget att ha något slags djupt budskap eller något
Men vad tråkigt. Har en tatuering nu som betyder kärlek, det är tillräckligt djupt.
kärleken är fin kärleken är fri
isola:
hahah åh borde ha gjort
mm, hade varit kul
isola:
Men vad tråkigt. Har en tatuering nu som betyder kärlek, det är tillräckligt djupt
Men då har det väl en djup betydelse för dig? Sedan är det väl olika om man vill ha ett djupt budskap eller ej, men när man bara har en kropp så...
känns rätt barnsligt
som en utvecklad version av "därför"
isola:
"fånga dagen"
ja det stämmer ja
MissAnox:
Men då har det väl en djup betydelse för dig? Sedan är det väl olika om man vill ha ett djupt budskap eller ej, men när man bara har en kropp så...
Vi har nog rätt olika definitioner av "djup" då.