Jag ska till en av mina bästa vänner Costanza (som för övrigt är en inaktiv medlem här men det är väl inte så viktigt).
I alla fall så tänkte jag göra en låda och fylla med saker från Sverige hon gillade/älskade som inte finns i Italien, lite roliga saker och lite annat så hon inte ska längta till hennes andra hem här i Sverige lika mycket. <3
Men hittills har jag bara kommit på 3 saker, vad mer för gott och roligt har vi i Sverige som någon från utlandet skulle kunna uppskatta?
Hittills så tänkte jag köpa 2 flaskor julmust, 4 päroncider och 2 paket pepparkakor.
Glögg gillar hon inte och knäckebröd känns rätt trisst.
Köttbullar,snus,folköl,falukorv m.m
Compton GangztaH:
Köttbullar,snus,folköl,falukorv m.m
Precis!!! Låt bara förslagen rulla in!! Så gör jag en fin inköpslista av typ top 10. <3
OooH!!!
Ge henne några dansbands-skivor
Det hade jag uppskattat som fan iaf, det är jävligt svenskt.
Violine:
rätt
öl, köttbullar och riktiga våfflor
Öl finns ju i Italien också. .P
HB o lingondricka.
messmör, kaviar, kexchoklad, knäck, cd-skiva med darin
blum:
knäck
SVENSKT GODIS FFS!! <333 THNX!! <3333
Ahlgrens bilar, saltlakrits, kexchoklad något från IKEA, typ ett sånt mjukisdjur för 5 spänn (trots att Ikea finns över hela världen..men tanken)
Bell:
men tanken
Väääldigt sant. <3
Polkagris
Violine:
vi brukar skicka några av de grejerna du har nämnt + kaviar till en familj i Portugal vi känner. Är alltid uppskattat 🙂
En dvd med karl bertil johnssons julafton
The Elin:
vi brukar skicka några av de grejerna du har nämnt + kaviar till en familj i Portugal vi känner. Är alltid uppskattat 🙂
Mmm, kan tänka mig det. <3
Unexpected:
En dvd med karl bertil johnssons julafton
Ja en dvd blir också bra!!