Säg det till någon kompis o fråga om de har någon kille på lager ![[cheers]](/img/smilies/cheers.gif)
Inte längre![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Pappbox:
tills äpplet ruttnar och ramlar av sig själv
Fin liknelse.![]()
MusicGirl:
Jag har ingen pojkvän bara kompisar
Många träffar sina framtida partners genom vänner och vänners vänner, bara så att du vet. Att "bara" umgås med dina vänner kanske inte stoppar upp pojkvänsskaffandet.![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Umgås med dem så mycket du kan (om du vill såklart...).
Försök att inte sjunka ihop hemma. Starta upp något projekt som lockar. Lär dig jonglera, bygg ett slott av clementinskal, spela laserdome med dina vänner eller börja på en danskurs.
Du kan göra nästan vad som helst. Tänk på det.
antrax:
Många träffar sina framtida partners genom vänner och vänners vänner, bara så att du vet. Att "bara" umgås med dina vänner kanske inte stoppar upp pojkvänsskaffandet
joo jag har ju lärt känna 6 nya killar sen oktober
och fler killar å tjejer lär jag ju känna :).
antrax:
Umgås med dem så mycket du kan
jag försöker å vill va med kompisar varje dag och på onsdag får jag ju lov i ungefär 3 veckor så då blire ju en hel del å va med vännerna![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Buddah:
Tror du lyssnar för mycket på Broder Daniel.
lonelineeeees is sooooo haaaard toooo meeeeeee ![[ops]](/img/smilies/ops.gif)
antrax:
Lär dig jonglera
bästa tipset skall göra nästa gång jag känner mig ensam ![[love]](/img/smilies/love.gif)
det finns ju två sätt att känna sig ensam på
1 att längta efter sällskap
2 att längta efter gemenskap
det första är lätt att få, det andra är sällsynt och dyrbart.
MusicGirl:
Jag har ingen pojkvän
Buhu.
MusicGirl:
joo jag har ju lärt känna 6 nya killar sen oktober
och fler killar å tjejer lär jag ju känna :).
Sedär. Redan på väg.
MusicGirl:
jag försöker å vill va med kompisar varje dag och på onsdag får jag ju lov i ungefär 3 veckor så då blire ju en hel del å va med vännerna
![]()
![[party]](/img/smilies/party.gif)
Då är du trots allt inte så ensam. I alla fall inte fysiskt.
Jag har bara haft några enstaka ytliga vänner de senaste åren och en pappa som övergivit mig. Jag har inte heller haft någon flickvän men klarar mig rätt bra även fast det kan kännas frustrerande.
Tror du bara måste leva igenom frustrationen du känner för att vänta på bättre tider. Jag tror iaf det blir bra med tiden för de flesta! 🙂
Hang out with your homies??
Pappbox:
Vågar du inget, vinner du inget
Välj kille med lite omsorg så slipper du bli sårad
För att få en kille/tjej måste du vara redo att förlora honom. Allting har ett slut. Hur gammal är du egentligen?
antrax:
Då är du trots allt inte så ensam. I alla fall inte fysiskt
kanske inte men sen är jag ju inte med nån varje dag men jag försöker va med nån nästan varje dag iaf! 🙂
Blackpride:
Jag har inte heller haft någon flickvän men klarar mig rätt bra även fast det kan kännas frustrerande
Jaa ibland äre ganska frustrerande faktiskt. Men en dag kommer du hitta din flickvän!![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Intressant , du är nog inte ensam om detta , men njut av din fritid medans du har mycket av den , umgås ! sitta inne o lira world of warcaft eller liknande är inte så lysande, iallafall om du vill ha bra kontakt med dina vänner.///// Inget illa till er som spelar det spelet men tänk er om all tid ni suttit framför datorn , tänk om ni skulle göra något kreativt tänk vad bra ni skulle vara på det!
MusicGirl:
jaa får väl spana om de finns nån snygging
Finns det gott om
antrax:
Fin liknelse.
Spanks
Bajwa:
För att få en kille/tjej måste du vara redo att förlora honom. Allting har ett slut. Hur gammal är du egentligen?
Självklart har allting ett slut, men tiden mellan början och slutet kanske överväger det oundvikliga slutet som kommer?
Med den inställningen är ju livet onödigt då vi alla ändå kommer att dö någon dag, men för de flesta är viljan att leva större än dödens oundviklighet
Jag är gammal nog för att veta att man inte ska ångra sig