Notifications
Clear all

ENSAMHET!

Topic starter

Hej, jag sitter nu hemma igen ensam efter exet gjort slut med mig för några månader sedan... dagarna går och kvällarna kommer då jag bara försöker stå ut med min ensamhet, jag klarar inte av skiten.

Uppskattar ifall ni hade råd/tips till mig som skulle underlätta min situation och min ensamhet.

Diablo

ReplyQuote
Topic starter

RakatKadaver:

Diablo

ReplyQuote
skuld

skärp dig

ReplyQuote
Topic starter

Så, du har varit ensam i...några månader, jävlar, det måste vara tufft[surprised]

ReplyQuote
Topic starter

Jag gråtrunkade mig igenom tonåren, så jag kan inte riktigt relatera till någon som deppar över att ha blivit dumpad känner jag.

ReplyQuote
Topic starter

Vänner eller Diablo 3.

ReplyQuote

månader?[tired]

Image

ReplyQuote
Topic starter

Alla ni ensamma människor är så jävla överrepresenterade. Hur står ni ut med er själva? Kan ni inte bara dö, eller åtminstone bosätta er på varsin jävla ö, så att vi lyckliga människor som alltid är lyckliga och har människor som alltid visar kärlek till oss får vara - just lyckliga.

ReplyQuote

Gabrielle:

Alla ni ensamma människor är så jävla överrepresenterade. Hur står ni ut med er själva?

Typiskt bi som fuskar och spelar två fält[surprised]

ReplyQuote
Topic starter

RakatKadaver:

Diablo

Nej!

skuld:

skärp dig

?

kebu12:

Så, du har varit ensam i...några månader, jävlar, det måste vara tufft[surprised]

Ja, det är det ;< Det är hemskt, ensamheten dödar

Dan_the_ironman:

Jag gråtrunkade mig igenom tonåren, så jag kan inte riktigt relatera till någon som deppar över att ha blivit dumpad känner jag.

;(

Zapetta:

Vänner eller Diablo 3.

Vänner, true men dom är inte alltid vid ens sida, nätterna är värst ;(
OCH NEJ TILL DIABLO ;<

ToxicWithaHintOfSteam:

månader?

Det är ju hemskt ;< Men smålog till din bild, 😀 tack

Gabrielle:

Kan ni inte bara dö, eller åtminstone bosätta er på varsin jävla ö, så att vi lyckliga människor som alltid är lyckliga och har människor som alltid visar kärlek till oss får vara - just lyckliga.

Usch, gillar inte människor som konstant får uppsyn och uppmärksamhet... men ändå avundas jag.

ReplyQuote

Dan_the_ironman:

Jag gråtrunkade mig igenom tonåren

[tard]

ReplyQuote

Barbienele:

Det är ju hemskt ;< Men smålog till din bild, 😀 tack

Heh lugnt[cool]

ReplyQuote
Topic starter

lär dig att trivas med dig själv. Jag älskar att umgås med mig själv.

ReplyQuote
Topic starter

BF 1942

ReplyQuote